تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت فرهنگسازی در راستای حفاظت از محیط زیست

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛سیار،رئیس کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین قم صبح امروز در جلسه کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین استان با اشاره به فرا رسیدن روز طبیعت بر اهمیت فراهم شدن زیرساخت‌های خدماتی در بوستان‌ها گفت:فرهنگ‌سازی لازم در راستای حفاظت از محیط زیست در روز سیزدهم فروردین مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.
وی افزود:تأمین وسائل نقلیه برای مردم در ایام پیش رو جهت دسترسی به بوستان‌ها را موردتوجه قرار داد و اظهار داشت: معمولاً اقشار کم برخوردار نیازمند حمل‌ونقل عمومی هستند که بایستی توجه لازم در این زمینه صورت بگیرد.

سیار با تاکید بر اتخاذ تدابیر لازم جهت تمرکززدایی از برخی بوستان‌ها و مدیریت ترافیک افزود: امکانات لازم برای پیک حضور همشهریان در بوستان‌ها از جمله نمازخانه، آب آشامیدنی و سرویس بهداشتی فراهم شود.

رئیس کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین همچنین با اشاره به برخی ناهنجاری‌ها در روز سیزدهم فروردین ادامه داد: باید با تدابیر انتظامی لازم از قانون شکنی افراد سودجو جلوگیری شود.

وی همچنین با اشاره به اهمیت حفظ منابع طبیعی و محیط زیست، حضور سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه‌ی محیط زیست در این ایام و راهنمایی مردم را خواستار شد.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت فرهنگسازی در راستای حفاظت از محیط زیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..