تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیکر پدر شهیدان عاصمی در کاشمر تشییع شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیکر مرحوم عاصمی که در 84 سالگی بر اثر بیماری دعوت حق را لبیک گفته بود، پس از تشییع ، در آرامگاه شهید مدرس در کنار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.

سردار شهید علیرضا عاصمی فرمانده تخریب قرارگاه های خاتم، کربلا و نجف در سال 1365 در 24 سالگی در منطقه غرب و شهید عباس عاصمی در سال 1362 به فیض شهادت نائل آمده بودند. 

فرماندار کاشمر در حاشیه آیین تشییع پدر شهیدان عاصمی گفت: مرحوم عاصمی با تربیت 2فرزند برومند و تقدیم آنها در راه اعتلا و پاسداری از نظام و میهن اسلامی، از عزیزترین سرمایه‌های خود گذشت و در دوران زندگی خود مایه خیرات و برکات فراوانی برای مردم دیار ترشیز و شهرستان کاشمر شد.

محمدحسن فرهادی، با ذکر ویژگی های شخصیتی پدر شهیدان عاصمی و نقش برجسته وی در دوران‌ پرحادثه‌ انقلاب گفت: در طول‌ سالهای‌ انقلاب‌ چه‌ بسیار گره‌ها، که‌ به‌ دست‌ او گشوده‌ و چه‌ کارهای‌ بزرگی که‌ به‌ همت و تدبیر آن بزرگوار در منطقه عملی شد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/س 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیکر پدر شهیدان عاصمی در کاشمر تشییع شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..