تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماهی آرام و بی‌حاشیه برای رادیو تلویزیون

به گزارش خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دی سال 95 حاشیه‌های پررنگی را برای رسانه ملی به دنبال نداشت و تقریبا روالی آرام را در این ماه طی کرد.
 
اما با همه تفاسیر به برخی از اتفاقاتی که نسبت به بقیه بیشتر به چشم می‌آمد، اشاره می‌کنیم.
 
رونمایی از چهار طرح بومی صنعت رسانه با حضور رییس صداوسیما
 
در اختتامیه اجلاس فن آوری رسانه، چهار طرح دانش بنیان از مجموعه دستاوردهای بومی بخش فنی صنعت رسانه با حضور رییس رسانه ملی رونمایی شد.
 
سیزدهمین اجلاس سراسری فن آوری رسانه با شعار همگرایی رسانه‌ای و رسانه‌های ترکیبی طی روزهای 28 و 29 دی 95 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
 
دیدار وزیر ارشاد با رییس رسانه ملی
 
در این دیدار صحبت‌هایی بین این دو ارگان مهم و تاثیرگذار رد و بدل شد که به آن ها اشاره می‌کنیم.
 
رییس رسانه ملی صحبت از ایجاد شرایطی امن برای مخاطبان در جهت دور نگه داشتن آن ها از دنیای پرآشوب فضای رسانه ای در مقابله با 200 شبکه ماهواره ای به میان آورد و از موفقیت های پیش آمده و البته وجود تهدیدات گفت.
 
استراتژی جنگ رسانه ای و فرهنگی از سوی برخی کشورها با کشورمان و مقابله با آن ها،همکاری رسانه ملی با دولت،حمایت از جشنواره فیلم فجر و هنر تاتر،احیاء مساجد و جذب جوانان برای حضور هرچه بیشتر در این مکان مقدس و...از دیگر صحبت های رییس رسانه ملی بود.
 
صالحی امیری از سیاست ارشاد مبنی بر ثبات آرامش،حرکت در جای جای گفتمان فرهنگی نظام،انقلاب و رهبری و انجام فعالیت های فرهنگی بدون مداخله سیاسی گفت.
 
همچنین از حرکت های مثبت صدا و سیما و استوار بودن سیاستش به همکاری و تقویت دولت یاد کرد و از ظرفیت بی بدیل صدا و سیما در تولید محتوا و تبیین الگوی مصرف فرهنگی در کشور گفت.
 
حضور احسان قائم مقامی در رادیو
 
استاد بزرگ شطرنج جهان در چهارمین مرحله مسابقه"یک دو صدا"حضور پیدا کرد.
 
رسانه ملی در سوگ یار امام(ره) نشست
 
به دنبال رحلت ناگهانی آیت الله هاشمی رفسنجانی شبکه های تلویزیون با تغییر کنداکتور خود پخش ویژه برنامه هایی متناسب با این ایام را در دستور کار خود قرار داد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماهی آرام و بی‌حاشیه برای رادیو تلویزیون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..