تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مسابقات آلپاین بانوان قهرمانی کشور در پیست دیزین

صادق کلهر روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این مسابقات در رشته مارپیچ بزرگ و مارپیچ کوچک در روزهای 16 و 17 فروردین ماه جاری برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: مسابقات آلپاین بانوان قهرمانی کشور با حضور بیش از 60 اسکی باز از سراسر کشور انجام خواهد شد.
کلهر گفت: در این دوره از مسابقات ورزشکارانی از استان های تهران، البرز، فارس، اصفهان،چهارمحال و بختیاری و همدان حضور دارند.
وی ادامه داد: همچنین در روزهای 20 و 21 فروردین ماه سال جاری مسابقات جوانان یک، جوانان 2 و بزرگسالان قهرمانی بانوان کشور در پیست دیزین برگزار می شود.
رئیس کمیته آلپاین البرز گفت: این دوره از مسابقات در دو رشته مارپیچ بزرگ و کوچک با حضور بیش از 60 ورزشکار از 7 استان کشور انجام خواهد شد.
کلهر گفت: ورزشکارانی از استان های البرز، تهران، فارس، اصفهان، چهارمحال و بختیاری،همدان و کهگیلویه و بویر احمد در مسابقات شرکت خواهند کرد.
وی ادامه داد: همچنین دور برگشت مسابقات قهرمانی اسنوبرد نوجوانان و نونهالان کشور در 18 فروردین ماه در پیست دیزین برگزار می شود.
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مسابقات آلپاین بانوان قهرمانی کشور در پیست دیزین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..