تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اورژانس شاهرود در ایام نوروز113 مصدوم را به بیمارستان منتقل کرد

محمود عامری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: از مجموع 68 حادثه ترافیکی رخ داده در شهرستان شاهرود، 46 مورد تصادف و 22 مورد واژگونی بوده است.
وی با بیان اینکه 42 مورد از تصادف ها شهری و چهار مورد جاده ای است، ادامه داد: 9 واژگونی نیز در شهر و 13 مورد در جاده ها رخ داده است.
رییس مرکز اورژانس شاهرود یادآور شد: دو تن از هموطنان در حوادث رانندگی رخ داده در شهرستان جان خود را از دست دادند.
عامری به کاهش تعداد حوادث و آسیب دیدگان به نسبت مدت مشابه پارسال هم اشاره کرد و گفت: تعداد حوادث رخ داده در شهرستان 14.8 درصد و تعداد آسیب دیدگان نیز 25 درصد کاهش یافته است.
40 کارشناس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود در 14 پایگاه جاده ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی به وسیله یک فروند بالگرد و 30 دستگاه آمبولانس آماده خدمت رسانی به هم وطنان هستند.
همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با 13 تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در ایام تعطیلات آماده شده است.
شاهرود به دلیل قرار گرفتن در میانه مسیر تهران- مشهد دارای یکی از پر رفت و آمد ترین محور های مواصلاتی کشور است.
هر ساله حدود 20 میلیون مسافر و زایر حرم مطهر رضوی(ع) از جاده های شاهرود و میامی گذر می کنند.
7358/6167 خبرنگار: سروش مولانا ** انتشاردهنده: محسن شاکری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اورژانس شاهرود در ایام نوروز113 مصدوم را به بیمارستان منتقل کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..