تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




83 هزار نفر نائب الزیاره امام رضا شدند

علی قناویزچی، پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ثبت نام 76 هزار و 320 نفر از این افراد مربوط به بخش طالب الزیاره و مابقی در بخش نائب الزیاره است.
وی بیان کرد: سامانه نائب الزیاره از ابتدای امسال به صورت بین المللی فعال شده و در این سامانه زبان های فارسی، انگلیسی و عربی بارگذاری شده است.
قناویزچی ادامه داد: از ابتدای سال جاری حدود 100 نفر از افراد شاخص و چهره های سیاسی، هنری و فرهنگی به پویش نائب الزیاره رضوی پیوسته اند.
مدیر امور فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد تصریح کرد: طرح نائب الزیاره برای کسانی است که نمی توانند به مشهد سفر کنند ولی مشتاق زیارت حرم نورانی حضرت امام رضا (ع) هستند، و متقاضیان می توانند از طریق سامانه پیامکی ملی 0210001888 یا نشانی اینترنتی www.salam.com در سامانه ویژه نایب الزیاره ثبت نام کنند.
سامانه ملی نایب الزیاره رضوی از دهه کرامت سال 1394 راه اندازی شده بود که از ابتدای سال جاری به صورت بین المللی ادامه فعالیت می دهد.
بر اساس اعلام آستان قدس رضوی، سالانه 300 میلیون تشرف به حرم منور حضرت ثامن الحجج (ع) در مشهد صورت می گیرد.
خبرنگار: ندا جواهرفر ** منتشر کننده: علی اصغر ایزدی
7505/5132

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «83 هزار نفر نائب الزیاره امام رضا شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..