تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم رونمایی از گلکسی اس 8 را در ۱۰ دقیقه تماشا کنید

پس از مدت‌ها انتظار، سامسونگ از گلکسی اس 8 رونمایی کرد. در ادامه، ویدیوی مراسم شب گذشته سامسونگ را می‌توانید تماشا کنید.

روز گذشته سامسونگ از جدیدترین پرچم‌داران خود به نام گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس رونمایی کرد. رونمایی از این محصولات در حالی بود که بارها طی شایعات و اخبار مختلف، شاهد افشای مشخصات و اطلاعات این محصولات بودیم.

با این حال، مراسم رونمایی از گلکسی اس 8 برای طرفداران محصولات سامسونگ نه‌تنها اهمیت خاصی داشت بلکه به یک مراسم جذاب نیز تبدیل شد؛ زیرا سامسونگ با معرفی محصولی که از ویژگی‌ها و امکانات منحصربه‌فردی بهره می‌برد، توانست یک مراسم رونمایی باشکوه برگزار کند.

در ادامه، ویدیویی از مراسم دیشب سامسونگ تهیه کرده‌ایم تا بتوانید لحظه رونمایی از پرچم‌داران جدید سامسونگ و اتفاقات جالب مراسم را تماشا کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم رونمایی از گلکسی اس 8 را در ۱۰ دقیقه تماشا کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..