تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترافیک پرحجم در هراز، چالوس، تهران-کرج و کرج -قزوین/ مه گرفتگی در برخی محورهای استان خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا وضعیت جوی و ترافیکی منتهی به ساعت ١١:٣٠ امروز پنجشنبه ١٠ فروردین را اعلام کرد. 

بر اساس گزارش پلیس راه راهور ناجا هم اکنون ترافیک پرحجمی در هر 2 باند محورهای هراز و کرج- چالوس هر دو باند، باند جنوب به شمال محور رودبار منجیل محدوده مسکن مهر رودبار و باند شمالی آزادراه‌های تهران-کرج و کرج -قزوین وجود دارد. 

پلیس راه راهور ناجا همچنین اعلام کرد که در محور باغچه - نیشابور در استان خراسان رضوی مه گرفتگی وجود دارد.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در پایان گزارش خود اعلام کرد که سایر محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام و ترافیکی روانی دارند.

انتهای پیام/ 

 

http://fna.ir/G9O4MQ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترافیک پرحجم در هراز، چالوس، تهران-کرج و کرج -قزوین/ مه گرفتگی در برخی محورهای استان خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..