تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومین شهید نیروی انتظامی در سال جدید/ مرگ سرباز پلیس پس از برخورد اتوبوس با برجک

دومین شهید نیروی انتظامی در سال جدید/ مرگ سرباز پلیس پس از برخورد اتوبوس با برجک

جامعه > پلیس - میزان نوشت: سرباز پاسگاه کوله سنگی که در جریان تصادف اتوبوس با برجک نگهبانی، به شدت مجروح شده بود، به درجه رفیع شهادت نائل شد.

پنجم فروردین یک دستگاه اتوبوس مسافربری در جاده زاهدان به زابل پس از تصادف با یک دستگاه پژو از جاده منحرف و در مدر محدوده پاسگاه کوله سنگی با کانس ایست و بازرسی پلیس برخورد می کند. در این حادثه یک نفر در دم کشته و 26 نفر مجروح شدند.

یکی از مجروحان این حادثه سرباز برجک نگهبانی، سملم روشن بود که در دیماه به خدمت اعزام شده بود.

این سرباز 19 ساله پس از انتقال به بیمارستان تحت مداوا قرار گرفت اما در اواخر روز هشتم فروردین به علت شدت جراحات و در حالیکه در حالت کما به سر می برد، به درجه رفیع شهادت نائل شد.

۴۷۲۳۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومین شهید نیروی انتظامی در سال جدید/ مرگ سرباز پلیس پس از برخورد اتوبوس با برجک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..