تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامه رئیس شورای عالی سیاسی یمن به نشست سران عرب

به گزارش افکارنیوز،

 صالح‌الصماد رئیس شورای عالی سیاسی یمن در  نامه‌ای خطاب به رهبران کشورهای عربی که در نشست سران عرب در اردن حضور یافتند، تاکید کرد که یمن به دفاع از خود ادامه می‌دهد.

در این نامه آمده است: یمن یکی از هفت کشور بنیانگذار اتحادیه عرب وارد سومین سال تجاوز ائتلاف نظامی به سرکردگی عربستان علیه خود شده است.

وی افزود: عملیات نظامی علیه یمن و محاصره فراگیر، منجر به پدیدآمدن بدترین فاجعه انسانی در جهان طی دو سال متوالی شده است.

الصماد گفت: سخن از بازگشت رئیس‌جمهور قانونی یمن که کودتا علیه آن صورت گرفته صحیح نیست، زیرا دوره وی از سال 2014 میلادی پایان یافته است. 

وی با بیان اینکه یمن با وجود جنگ و محاصره می‌تواند به دفاع از خود ادامه بدهد، خواستار توقف جنگ و رفع محاصره از این کشور شد.

الصماد همچنین خواهان تشکیل هیئتی برای سفر به یمن و اطلاع یافتن از اوضاع این کشور از نزدیک شد.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین 94 حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند که این حملات به‌جز ویرانی یمن و کشتار هزاران انسان بی‌گناه نتیجه‌ای برای رژیم سعودی نداشته است.

بر اساس آمارهای سازمان ملل، بیش از 7400 نفر در جریان جنگ عربستان علیه یمن کشته و بیش از 40 هزار نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامه رئیس شورای عالی سیاسی یمن به نشست سران عرب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..