تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارزش سهام اپل به بالاترین میزان خود رسید: اپل همچنان ارزشمندترین کمپانی در دنیاست

ارزش سهام اپل به بالاترین میزان خود رسید: اپل همچنان ارزشمندترین کمپانی در دنیاست

روز سه شنبه، سهام اپل با ثبت رکورد 143.80 دلار به ازای هر سهم، بالاترین ارزش را به نام خود ثبت کرد. اگر موضوع تقسیم هر سهم به 7 سهم که اپل در ماه ژوئن سال 2014 اجرایی کرد را نیز در نظر بگیریم، بدین ترتیب در واقع ارزش هر سهم اپل پیش از تقسیم در پایان روز سه شنبه معادل 1006.60 دلار بوده است که نه تنها بالاترین ارزش سهام به دست آمده توسط اپل تا کنون است، بلکه بالاترین ارزشی است که تا کنون به سهام یک کمپانی داده شده است. در حال حاضر اپل 754 میلیارد دلار ارزش گذاری شده است. برای مقایسه بد نیست بدانید که آلفابت، شرکت مادر گوگل، 568 میلیارد دلار و مایکروسافت 505 میلیارد دلار ارزش گذاری شده اند. در ادامه با تک شات همراه باشید.

از 29 ژوئن سال 2007 و معرفی نخستین آیفون، ارزش سهام اپل 763% افزایش یافته است. با معرفی نخستین آیپدهای اپل در روز سوم آوریل 2010 نیز سهام این کمپانی افزایشی 346 درصدی را تجربه کردند. تاریخ دیگری که باید به آن اشاره کرد پنجم اکتبر 2011 است، تاریخ فوت استیو جابز. از آن زمان تا کنون و با مدیریت تیم کوک، سهام این کمپانی 166% افزایش ارزش داشته اند.

بنابراین اگر در 12 دسامبر 1980، زمانی که عرضه عمومی سهام اپل آغاز شد، 120 سهم که معادل 4200 دلار بود را خریداری کرده بودید، امروز یک میلیونر بودید. البته در طول این مسیر باید شاهد تمسخر استیو جابز توسط جان اسکالی می بودید و سهام خود را همچنان حفظ می کردید. اما در نهایت با موفقیت محصولاتی مانند مک، آیپد، آیفون، آیپاد و اپل واچ این کمپانی توانست به موقعیت فعلی خود دست یابد: ارزشمندترین کمپانی در دنیا.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارزش سهام اپل به بالاترین میزان خود رسید: اپل همچنان ارزشمندترین کمپانی در دنیاست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..