تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بخش Co-Op چهارنفره Watch Dogs 2 تنها برای خریداران بسته الحاقی موجود نخواهد بود

بخش Co-Op چهارنفره Watch Dogs 2 تنها برای خریداران بسته الحاقی موجود نخواهد بود

یوبی‌سافت لیستی از محتویات پولی و رایگانی که به‌زودی برای بازی Watch Dogs 2 منتشر خواهد کرد را ارائه داد و قابلیت Co-Op چهارنفره که Showd0wn نام دارد نیز در لیست قابلیت‌های رایگان است. جالب است بدانید که Showd0wn به تازگی از بسته الحاقی No Compromise حذف شده و به قابلیت‌های رایگان اضافه شد. در ادامه با تک‌شات همراه باشید.

«کریس یانگ» (Kris Young)، تهیه‌کننده بازی Watch Dogs 2 گفت:

ما برای رایگان کردن Showd0wn (قابلیت Co-Op چهارنفره) دو دلیل داریم. دلیل اول این است که ما میخواستیم همه در آن شرکت کرده و به بازی کردن بپردازند. ما میخواستیم تا افراد خیلی بیشتری این Co-Op را بازی کنند تا چالشی بهتر، کیفیت رقابتی بیشتر و جامعه‌ای سالم‌تر و فعال‌تر به وجود آید. دلیل دوم این است که از زمانی که Showd0wn در بسته الحاقی بود، ما انتقادات زیادی دریافت کردیم و جامعه ما، محتوای چندنفره بیشتری درخواست کردند. همچنین این یکی از دلایل ما برای رایگان کردن Showd0wn و در اختیار گذاشتن آن برای همه است و با این کار، ما جای آن در بسته الحاقی را با محتویات تک‌نفره بیشتری پر کردیم

بسته الحاقی No Compromise حاوی داستان و قابلیت‌های جدید است. این قابلیت‌ها عبارت‌اند از سلاح‌های جدید، وسلیه‌های نقلیه با طرح سرویس‌های اضطراری، لباس‌های جدید و...

به گفته یکی از پست‌های بلاگ بازی Watch Dogs 2، هر لباس و وسیله نقلیه قابلیتی جدید به مارکوس (شخصیت این بازی) اضافه می‌کند که هر کدام باعث بروز دادن رفتاری خاص توسط NPCهای این بازی شده و مارکوس قادرخواهد بود کارهایی که انجام آن‌ها غیرممکن بود را انجام دهد.

بسته الحاقی No Compromise در تاریخ ۱۸ آوریل مصادف با ۲۹ فروردین برای پلی‌استیشن ۴ و ۱۸ مه مصادف با ۲۸ اردیبهشت برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد. محتویات آن را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

No Compromise
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بخش Co-Op چهارنفره Watch Dogs 2 تنها برای خریداران بسته الحاقی موجود نخواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..