تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار اولین تصاویر داخلی از کپسولی که توریست‌ها را به فضا خواهد برد

انتشار اولین تصاویر داخلی از کپسولی که توریست‌ها را به فضا خواهد برد

شرکت فضاپیمایی خصوصی Blue Origin اولین تصاویر از نمای داخلی New Shepard را منتشر کرده است و این تصاویر نشان می دهند که طراحی نهایی این کپسول سرنشین دار چگونه خواهد بود. با تک شات همراه باشید.

New Shepard یک وسیله نقلیه قابل استفاده مجدد است که هدف از طراحی آن بردن توریست ها به فضا بوده است، به این ترتیب توریست ها می توانند برای چند دقیقه بی وزنی در فضا را تجربه کرده و پیرامون خود را مشاهده کنند. این موشک تا به حال 5 بار با موفقیت تست شده و دوباره به زمین برگشته است اما تا به حال هیچ توریستی را به فضا نبرده است. به گفته جف بزوس مدیر عامل Blue Origin این موشک در سال 2018 میلادی بالاخره اولین مسافران واقعی خود را به فضا خواهد برد.

مطابق با این تصاویر نمای داخلی New Shepard کاملا متفاوت از کپسول Crew Dragon شرکت اسپیس ایکس است. تمرکز New Shepard ارسال توریست به فضاست در حالی هدف اصلی Crew Dragon ارسال فضانوردان به ایستگاه فضایی بین المللی است. اگرچه ایلان ماسک مدیر عامل اسپیس ایکس به تازگی اعلام کرده که قصد دارد در سال 2018 میلادی با استفاده از این کپسول دو توریست را به نزدیکی ماه بفرستد.

همان طور که در تصاویر می بینید این کپسول دارای صندلی های مشکی رنگ و لوله های آبی است و در بالای هر صندلی نیز پنجره بزرگی قرار دارد.

فضا فضا فضا فضا
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار اولین تصاویر داخلی از کپسولی که توریست‌ها را به فضا خواهد برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..