تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طلاب به مسائل روز جامعه اگاهی کامل داشته باشند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در دیدار با رئیس اداره تبلیغات اسلامی و جمعی از روحانیان سمنان به میزبانی دفتر خود بابیان اینکه در سال جدید باید مبنای امور و تصمیم‌گیری‌ها بر اساس اخلاص و رضای خداوند انجام شود، گفت : طلاب و روحانیان باید نسبت به مسائل روز جامعه آگاهی کامل داشته باشند چراکه این امر به افزایش اطلاع‌رسانی در بین عموم مردم نقش بسزایی را ایفا می‌کند و وحدت عمومی جامعه را به دنبال دارد.

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید افزود: باید برای تحقق شعار سال و منویات معظم له همه همت و تلاش خود را به کارببندیم چراکه این امر مقدمه رونق اقتصادی و کاهش آسیب‌های اجتماعی است. 

 نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری همچنین تصریح کرد : باید برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم معنوی اعتکاف با شور و نشاط بیشتر در شش مسجد سمنان برنامه ریزی شود و امیدواریم با همکاری مردم و نهادهای مربوط بتوانیم در راستای هر چه باشکوه برگزار شدن این مراسم کوشا باشیم.

وی  همچنین به پنجمین انتخابات شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری پیش رو نیز اشاره داشت و اظهار داشت : باید روحانیان در مجالس سخنرانی خود مردم را به مشارکت حداکثری و حضور پرشور در انتخابات تشویق و ترغیب کنند.

امام جمعه سمنان افزود : مبلغان دینی نقش به سزایی در فرهنگ سازی دارند و باید گفت شناساندن هویت ملی و دینی به جوانان از مهمترین وظایف مبلغان محسوب می‌شود که باید این امر نیز در سال جاری با اتخاذ تصمیم‌های لازم و برنامه‌ریزی جامع تداوم پیدا کند.

آیت‌الله  شاهچراغی با بیان اینکه مردم و روحانیان باید با پیوند عمیق دینی همراه هم در جامعه حرکت کنند، خاطر نشان کرد : همه اقشار مختلف جامعه در سایه ولایت زندگی کرده و از برکات آن بهره‌مند هستند لذا همه مردم سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و به آن افتخار می‌کنند.

انتهای پیام / ذ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طلاب به مسائل روز جامعه اگاهی کامل داشته باشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..