تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم

ساعت: 11:37 منتشر شده در مورخ: 1396/01/10 شناسه خبر: 1073048

نظرات مسافران نوروزی از سفر به سیستان و بلوچستان:

تعدادی از مسافران نوروزی در گفت و گو با عصر هامون ضمن ابراز گلایه از وضعیت نامناسب بهداشتی عنوان کردند: برخلاف شنیده ها سیستان و بلوچستان از امنیت خوبی برخوردار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، طی روزهای اخیر شاهد حضور گسترده مسافران نوروزی به استان سیستان و بلوچستان بوده ایم که روز به روز به میزان این مسافران اضافه می شود و تمامی دستگاه های اجرایی نیز در تلاش هستند که تا بهترین خدمات را به مسافران نوروزی ارائه دهند.

در ادامه خبرنگار اجتماعی عصرهامون به سراغ مسافران نوروزی رفت تا در خصوص میزان رضایت آن ها و گلایه ها به گفت و گو بپردازد.

یکی از مسافرین مشهدی که به اتفاق خانواده هر سال عید به سیستان و بلوچستان سفر می کند، به خبرنگار عصر هامون گفت: وضعیت شهر مناسب و تمیز بود و مردمان خیلی خوب و مهمان نوازی دارد.

وی با بیان اینکه پیش بینی کردیم که 10 روز میهمان مردم استان باشیم، افزود: تا کنون از براسان، پارک لاله و کلاته بازدید کرده ایم و از همه بیشتر از براسان خوشمان امده است.

یکی دیگر از مسافرین نوروزی که از کرج برای پنجمین بار به سیستان و بلوچستان سفر کرده است، اظهار داشت: مسئولین به استان شما نمی رسند.

وی با بیان اینکه شهرستان زابل همان زابل 40 سال پیش است، افزود: در شهر زابل هیچ تغییری حاصل نشده است و مردم در فقر زندگی می کنند.

این مسافر با بیان اینکه تا کنون از شهر سوخته، کوه خواجه و تفتان بازدید کرده است، اضافه کرد: اینکه مسئولین تنها برای زاهدان هزینه کنند درست نیست.

مسافر دیگری که از مشهد به استان سفر کرده بود ، گفت: همسرم برای اولین بار است که به استان سفر می کند ولی خودم دفعه دومم است و دفعه قبل به زابل سفر کرده بودم.

وی با بیان اینکه وضعیت شهری خوب است، افزود: مسئولین باید از لحاظ بهداشتی بیشتر به شهر رسیدگی کنند چون مردم خود نمی توانند کاری انجام دهند .

وی در خصوص مشکلات آب شرب نیز ابراز گلایه کرده و بیان کرد: در سفری که به چابهار کرده بودیم آب مرتب قطع می شد و مشکل آب شرب داشیم.

وی از مسئولین خواست تا این مشکلات شهر را رفع کرده و کمی بیشتر وقت بگذارند.

این مسافر در خصوص مکان های تاریخی و دیدنی گفت: به خاطر تعریف های که از بازار استان شنیدیم تا کنون فقط بازار آمده ایم و خبری از مکان های دیدنی آن نداریم.

مسافر نوروزی که از استان خراسان رضوی شهرستان تایباد برای اولین بار به استان سفر کرده بود، گفت: با توجه به اینکه بنده فرهنگی هستم کار ستاد استقبال خیلی خوب بود مکان هایی که برای استراحت آماده کرده بودند مناسب بود.

وی ضمن ابراز گلایه از مسئولین شهری تصریح کرد: رسولی بازار مشهور زاهدان است اما تابلوهایی که بخواهد مسیر را برای مسافرین معرفی کند کم است.

وی از دیگر برنامه های خود، سفر به تفتان را عنوان کرد.

مسافر دیگری که از بیرجند به زاهدان سفر کرده بود، گفت: زاهدان نسبت به قبل خیلی تمیز شده قبلا که به استان سفر می کردیم وضعیت بسیار نامناسب بود اما اکنون بهتر شده است.

وی افزود: تا کنون از چهارراه رسولی، تفتان و براسان بازدید کرده ایم.

پیرمرد مشهدی که کارمند بازنشسته آستان قدس رضوی است، افزود: هر سال برای دیدن یکی از اقوام به زاهدان می آیم.

وی بیان کرد: تا کنون هیچ مکان تفریحی نرفته ام مگر این که میزبانان ما بخواهند امسال ما را هم با خود ببرند.

مسافر دیگری نیز که از مشهد به استان سفر کرده بود با بیان اینکه از مشهد مستقیم قشم رفتیم سپس به زاهدان امدیم ، افزود: تصمیم گرفتیم دو روز در زاهدان بمانیم سپس راهی شهر خود شویم.

وی که برای پنجمین بار است به زاهدان سفر می کند، خاطر نشان کرد: مردم استان مردم مهمان نواز و خونگرمی هستند.

وی با بیان اینکه وضعیت امنیتی استان تغییر کرده است، ادامه داد: هر سال به شمال کشور سفر می کردیم اما چند سالی می شود که به سیستان و بلوچستان سفر می کنیم.

وی افزود: از آنجایی که بازار سلیقه خانم هاست، بیشتر به بازار می آییم.

مسافر دیگری که از گلستان به سیستان و بلوچستان سفر کرده بود، گفت: از گلستان به شیراز، سپس قشم و از آنجا به زاهدان آمدیم.

وی با بیان اینکه برای دومین بار ست که به زاهدان می آید، تصریح کرد: شهر تمیزی و مردمی مهمان نوازی دارد.

وی ضمن رضایت از خدمات زائر سرا گفت: همه امکانات رفاهی مناسب بود و تنها به بازار این شهرستان می آییم.

مسافر گنبد کاووسی افزود: بعد از 20 سال برای نخستین بار به زاهدان سفر کردیم .

وی ادامه داد: شهر خوبی است و تا کنون تنها از بازار آن بازدید کردیم.

مسافر مشهدی ضمن ابراز رضایت از امنیت گفت: اماکانت رفاهی، بهداشتی ، سرویسی و حتی رستوران های این شهر معتبر نیست و وضعین نامناسبی دارد.

وی افزود: مکانی برای استراحت زائرین وجود ندارد و هتل های این شهرستان نیز از نظر بهداشتی خوب نیست .

مسافر دیگری که از شیراز به زاهدان سفر کرده بود، بیان کرد: برای اولین بار است که به استان سفر می کنیم چون پسرم سرباز بود آمدیم وضعیت شهر را ببینیم.

وی ادامه داد: تا کنون از چهارراه رسولی، مسجد مکی و موزه این شهرستان بازدید کردیم که از موزه آن بیشتر خوشمان آمد.

این مسافر با بیان اینکه بازار رسولی خوب بود ولی قیمت های آن با قیمت های شرایز تفاوتی نداشت، افزود: با توجه به اینکه شنیده بودیم این استان امنیت خوبی ندارد و با خانواده نباید به این شهر سفر کرد اما ما راضی بودیم و شهر نیز از امنیت خوبی برخوردار است.

مسافر سرایانی گفت: تا کنون هیچ جا نرفته ایم و تنها از بازار رسولی بازدید کرده ایم.

انتهای پیام/

پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیستان و بلوچستان از امنیت خوبی برخوردار است/ وضعیت بهداشتی نامناسب است/ به شهر زابل رسیدگی نمی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.