تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




متقاضی میزبانی رقابت های فوتسال جام جهانی 2020 هستیم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  مسعود سلطانی‌فر چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران یزد در مجموعه ورزشی سلمان محمود آباد این شهر گفت: در خصوص میزبانی مسابقات فوتسال جهام جهانی 2020، سه تا چهار کشور دیگر هم متقاضی هستند ولی ما مدارک خود را کامل کرده و تعهدات را پذیرفته ایم که در نهایت قبول میزبانی مسابقات به نظر فیفا بستگی دارد. 

وی در ادامه با تبریک پیروزی تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد در نخستین دوره رقابت های باشگاه های جهان گفت: این قهرمانی در استان یزد موجب توسعه بیشتر رشته جذاب فوتبال ساحلی در میان جوانان استان و کشور می شود. 

وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: از هدف های مهم برگزاری این مسابقات با حضور تیم های مطرح فوتبال ساحلی جهان در استان یزد ارتقای آمادگی ملی پوشان و بسته شدن استخوان بندی اصلی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بوده است. 

سلطانی فر گفت: مسابقات جهانی فوتبال ساحلی اردیبهشت ماه در کشور باهاما برگزار می شود و قطعا برگزاری مسابقات جام باشگاههای دنیا در یزد و درخشش ملی پوشان در موفقیت های آینده تاثیر زیاد دارد. 

وی افزود: امیدواریم همانطوریکه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقات آسیا به مقام قهرمانی رسید بتواند با شایستگی و اقتدار هرچه تمامتر در رقابت های جام جهانی باهاما نیز موفق باشد . 

وزیر ورزش و جوانان در ادامه به پیروزی‌های اخیر تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه برابر کشورهای قطر و چین اشاره کرد و گفت: این پیروزی ها مدیون همت و تلاش مضاعف بازیکنان و حمایت و همراهی های مردم و فدراسیون فوتبال است. 

سلطانی فر گفت: تیم ملی فوتبال ایران هم اکنون با 17 امتیاز از هفت بازی قبل و بدون اینکه حتی یک گل خورده داشته باشد رکورد دار است و امیدواریم این موفقیت ها همچنان برای ورزش و رشته فوتبال تداوم داشته باشد. 

وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد تا تیم ملی فوتبال ایران بعد از چند دوره که یکی در میان به جام جهانی صعود کرده است برای نخستین مرتبه در دو دور پشت سر هم یک صعود مقتدرانه به جام جهانی داشته باشد. 

سلطانی فر در پایان از میزبانی شایسته باشگاه مقاومت گلساپوش یزد با همکاری سایر بخش های اجرایی و ورزشی استان یزد در امر برگزاری مسابقات ساحلی باشگاه های جهان قدردانی کرد. 

وزیر ورزش و جوانان در سفر کوتاه خود به یزد در مراسم اختتامیه نخستین دوره مسابقات فوتبال ساحلی باشگاه های جهان که طی سه روز با حضور گلساپوش ایران و سه نماینده از قاره اروپا در یزد برگزار شد شرکت کرد. 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/س




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «متقاضی میزبانی رقابت های فوتسال جام جهانی 2020 هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..