تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داوران بخش ادبی جشنواره فرهنگی مشخص شدند

به گزارشحوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی جشنواره، با پایان کار هیات انتخاب، داوران بخش ادبی آثار راه یافته به بخش نهایی را بررسی کرده و برگزیدگان را اعلام خواهند کرد. زنده یاد افشین یداللهی دبیر تخصصی بخش ادبی جشنواره فرهنگی بود. با توجه به درگذشت نابهنگام این شاعر و ترانه سرا، جشنواره فرهنگی با ویژه برنامه ای به او ادای دین خواهد کرد.
 
داوران بخش ادبی این دوره عبارتند از :
 
 شعر کلاسیک
افشین اعلا / محمد علی بهمنى
 
شعر نو
شمس لنگرودى / گروس عبدالملکیان
 
شعر طنز
ناصر فیض / اکبر اکسیر
 
ترانه
سید عباس سجادى / مهدى ایوبى
 
نثر ادبى
کامران رسول زاده / عبدالرحیم سعیدى راد
 
داستان کوتاه
فریدون عموزاده خلیلى / شهرام اقبال زاده
 
نثر طنز
سید علی میرفتاح / رویا صدر
 
خاطره نویسى  
بهاره رهنما / صابر قدیمی
 
هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت در پنج بخش فیلم، تئاتر، موسیقی، ادبی  و هنرهای تجسمی 25 فروردین تا اول اردیبهشت ماه در پردیس تئاتر تهران برگزار می شود. برای اطلاع از اخبار این رویداد به سایت festivalf.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داوران بخش ادبی جشنواره فرهنگی مشخص شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..