تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمازون و خریداری فروشگاه اینترنتی بزرگ خاورمیانه

آمازون و خریداری فروشگاه اینترنتی بزرگ خاورمیانه

آمازون و خریداری فروشگاه اینترنتی بزرگ خاورمیانه 

شرکت بزرگ آمازون خواستار خریداری بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه یعنی Souq.com شده است که قصدی بزرگ برای آمازون محسوب می شود. سایت بزرگ اینترنتی آمازون آخرین مرحله خرید فروشگاه آنلاین سوق امارات را آغاز کرد. سوق (Souq.com) بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه محسوب میشود و بازار خاورمیانه و شمال آفریقا را تحت پوشش خود قرار میدهد. مذاکره آمازون برای خرید این فروشگاه تا پایان سال 2017 میلادی نهایی خواهد شد.

آمازون برای خرید بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه مبلغی حدود 650 تا 750 میلیون دلار را سرمایه‌ گذاری کرده است. البته این خبر هنوز به صورت رسمی توسط این پایگاههای فروش آنلاین تایید و یا تکذیب نشده است. این در حالیست که عمار مالز (Emaar Malls)، مالک بزرگ ترین مرکز خرید دبی نیز مبلغی بالغ بر 800 میلیون دلار را برای خرید Souq.com پیشنهاد داده بود.

آمازون و خریداری فروشگاه اینترنتی بزرگ خاورمیانه

 به گزارش پارس ناز فروشگاه آنلاین سوق در 12 سال پیش یعنی سال 2005 میلادی توسط یک کارآفرین متولد سوریه به نام Ronaldo Mouchawar تاسیس شد و در حال حاضر بیش از 45 میلیون نفر از این فروشگاه اینترنتی خرید میکنند. بیشتر کاربران این پایگاه از کشورهای مصر، عربستان سعودی و امارات هستند.

نماینده آمازون در روز سه شنبه 28 مارس در خصوص عقد قرارداد خرید بزرگ ترین سایت فروشگاه اینترنتی خاورمیانه اعلام کرد که بازارهای فروش آمازون و سوق هر دو بر روی ساختارهای مشابهی استوار شده‌ اند و اکنون قصد دارند با تبادل تجربه و به کارگیری فناوری‌ های مدرنتر دامنه‌ خدمات خود را گسترش دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمازون و خریداری فروشگاه اینترنتی بزرگ خاورمیانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..