تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم ملی فوتبال زنان ایران امشب عازم ویتنام می شود

به گزارش ایرنا ، کادر فنی تیم ملی در آخرین ساعات اعزامی اسامی 23 فوتبالیست اعزامی به این رقابت ها را معرفی کرد.
‌تیم ملی فوتبال زنان کشورمان برای کسب جواز حضور در جام ملت های زنان 2017 آسیا قرار است از 14 تا 22 فروردین ماه در قالب گروه D به مصاف چهار تیم میانمار ، سنگاپور ، ویتنام و سوریه برود.
سمانه چهکندی ، سارا قمی، مقرب زاد حسینعلی، زهرا حاتم نژاد، زمرد سلیمانی، وحیده ایثاری، مهدیه مولایی، فاطمه قاسمی، صفورا جعفری، پروین فرهادی خواه، سارا ظهرابی نیا، فروغ موری، الهام عنافچه، شبنم بهشت، کویستان خسرویار ، مریم یکتایی، زهرا قنبری، شقایق روزبهان، کوثر کمالی، فاطمه گرایلی، الهام فرهمند، فاطمه عادلی، افسانه چتر نور نفرات اعزامی به ویتنام هستند و پریا خلیل زاده و یاسمن فرمانی دو بازیکنی هستند که نام آنان از فهرست نفرات اعزامی حذف شد.
برنامه تیم ملی فوتبال زنان کشور در مرحله مقدماتی جام ملت های زنان آسیا به شرح زیر است :‌
* دوشنبه 14 فروردین ماه 96/ ایران - میانمار / 12:30
* چهارشنبه 16 فروردین ماه 96/ سنگاپور - ایران / ساعت 12:30
* یکشنبه 20 فروردین ماه 96/ ایران - ویتنام / 15:30
* سه شنبه 22 فروردین ماه 96/ سوریه - ایران / ساعت 12:30
مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران در آستانه اعزام تیم به این رقابت ها با اعلام اسامی نفرات اعزامی گفت:‌ بسیار خوشحالم که اعلام کنم فوتبالیست های اعزامی طی دو ماه تمرینات تیم ملی که در چارچوب شش اردو انجام شد تغییرات جدی از هر نظر تکنیکی ، تاکتیکی ،‌بدنسازی و حتی سطح آمادگی روحی روانی داشتند.
وی ادامه داد: خوشبختانه دو دیدار دوستانه مقابل تیم جوانان اوکراین سطح اعتماد به نفس و خودباوری بازیکنان را ارتقا و حضور فریبا محمدیان معاون امور ورزشی زنان وزارت ورزش و جوانان و لیلا صوفی زاده نایب رییس فدراسیون فوتبال در محل تمرینات تیم ملی روحیه تیم را دو برابر ارتقا بخشیده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران تصریح کرد:‌در حال حاضر نزدیک به هشت نفر از فوتبالیست های تیم دختران جوان کشور در ترکیب تیم حضور دارند و ما با ترکیبی باز جوانانی با سابقه ملی و چند ملی پوش با تجربه راهی میانمار می شویم ، ضمن اینکه بازی حریفان مان را نیز به خوبی آنالیز کرده و تقریبا آماده اعزام به ویتنام هستیم .
آزمون گفت:‌ چهار سال پیش ما در بازی نخست تیم ملی در سه دقیقه نخست بازی سه گل از فیلیپین دریافت کردیم اما امروز با اطمینان می گویم که تیمی که امروز راهی ویتنام می شود با وجود کوتاهی برنامه آماده سازی از هر نظر در شرایط بهتری است و ما امیدواریم با توکل به خدا، دعای خیر مردم بتوانیم نتیجه بسیار خوبی کسب کنیم .
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی **1828 *1436*خبرنگار : خدیجه روزبهانی*انتشار: داود پورصحت*

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم ملی فوتبال زنان ایران امشب عازم ویتنام می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..