تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجتمع گوشت زیاران به زودی به چرخه تولید برمی گردد

به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز پنجشنبه در جریان بازدید از مجتمع گوشت زیاران شهرستان آبیک، افزود: با پیگیری ها و حمایت های ملی و استانی فعالیت رسمی مجتمع گوشت زیاران به عنوان یک برند ملی در سال جاری دوباره آغاز می شود.
وی ادامه داد: این مجتمع تولیدی به دلیل مشکلات اقتصادی در سال های گذشته از چرخه تولید خارج شده بود ولی با پیگیری های دولت تدبیر و امید شاهد فعالیت آزمایشی این مجموعه و احیا شدن آن هستیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: با راه اندازی دوباره این مجتمع ضمن اشتغالزایی مستقیم برای 500 نفر، تولید گوشت قرمز در کشور افزایش پیدا می کند.
وی، راه اندازی مجتمع گوشت زیاران را یکی از اولویت دارترین طرح های کشاورزی در استان قزوین عنوان کرد و گفت: این واحد بزرگ کشاورزی با حمایت های ویژه بانک مرکزی، صندوق توسعه ملی و بانک کشاورزی در حال راه اندازی دوباره است.
مجمتع گوشت زیاران واقع در شهرستان آبیک دارای 270 هکتار مساحت است و از امکاناتی چون واحد پرواربندی، تهیه خوراک دام، کشتارگاه، سردخانه و واحد بسته بندی گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ برخوردار می باشد.
این مجتمع می تواند روزانه یک هزار و 500 راس دام سبک و 350 دام سنگین را کشتار و گوشت مورد نیاز بازار را تامین کند.
در این مجتمع پیش بینی پرورش 100 هزار دام سبک و سنگین صورت گرفته و می تواند یک هزار تن گوشت را در سردخانه های مجهز خود ذخیره کند.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجتمع گوشت زیاران به زودی به چرخه تولید برمی گردد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..