تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش سوزی کارخانه ای در سمنان مهار شد

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: آتش سوزی مخزن غبارگیر منیزیم کارخانه فروسیلیس سمنان با تلاش نیروهای آتش نشانی مهار شد.

سعید اسماعیل پور روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: ساعت 11 و بیست دقیقه روز چهارشنبه آتش سوزی در کارخانه فروسیلیس سمنان پایگاه های آتش نشانه شهرداری سمنان گزارش شد که نیروهای آتشنشان پایگاه سه و پنج در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.
وی با بیان این که هشت نفر از نیروهای امدادی آتش نشانی سمنان در این عملیات حضور داشتند گفت: این آتش سوزی در ساعت 13و 30 دقیقه مهار شد.
اسماعیل پور با بیان اینکه این آتش سوزی تلفات جانی نداشت، گفت: هم اکنون کارشناسان در حال بررسی علت آغاز آتش سوزی در کارخانه فروسیلیس سمنان هستند.
آتش نشانی سمنان از سال 84 به طور رسمی سازمانی مستقل شد.
این سازمان دارای پنج ایستگاه آتش نشانی فعال است که چهار ایستگاه در محدوده شهر و یک ایستگاه در شهرک صنعتی سمنان برای خدمت رسانی به واحدهای صنعتی واقع شده است .

منبع: ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش سوزی کارخانه ای در سمنان مهار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..