تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیکر مرحوم آیت الله ابن الرضا در نجف تشییع شد +عکس

به گزارش سرویس دینی جام نیـوز، پیکر مطهر حضرت آیت الله حاج سید مهدی ابن الرضا دیروز چهارشنبه نهم فروردین ساعت 9:30 صبح از جامع طوسی (مسجد شیخ طوسی) نجف اشرف به سمت حرم مطهر حضرت امیرالمؤمنین تشییع و سپس در وادی السلام نجف به خاک سپرده شد.

 

در این مراسم نمایندگان بیوت مراجع عظام، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا سیستانی فرزند آیت الله العظمی سیستانی و جمعی از اساتید و فضلای حوزه علمیه نجف و نیز شخصیت های حوزوی که از قم به عتبات مشرف شده بودند، حضور داشتند.

 

نماز بر پیکر مرحوم ابن الرضا، توسط حجت الاسلام والمسلمین جواهری استاد دروس خارج حوزه علمیه نجف اقامه شد و مجلس ختم بعد از ظهر چهارشنبه ساعت چهار  به وقت عراق در مسجد طوسی منعقد می باشد.

 

عصر سه شنبه نیز مراسم تشییع آن مرحوم در کربلای معلا انجام شده بود.

 

 

حوزه نیوز/222

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیکر مرحوم آیت الله ابن الرضا در نجف تشییع شد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..