تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




35 هزار نفر روز مسافر در مدارس خراسان شمالی اسکان یافتند

احمد آذری پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: پنج هزار و 395 خانوار شامل 20 هزار نفردر مدارس و خانه های معلم این استان مستقر شدند.
وی با اشاره به ارتقای کیفیت خدمات دهی در مدارس اسکان این استان افزود: در یخچال کلاس ها، بسته پذیرایی از جمله آبنبات، آب معدنی، کیک و شکلات و قره قوروت گذاشته می شود تا سوغات و تولیدات این استان به مسافران و میهمانان نوروزی معرفی شود.
رییس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی افزود: تمامی مدارس درجه سه در سال های گذشته به درجه دو ارتقا یافت.
آذری گفت: کلاس ها به امکاناتی از جمله یخچال، تلویزیون، فرش، پتو، وسایل گرمایشی تجهیز شده اند و مدارس درجه یک دارای حمام هستند و همچنین برخی از مدارس درجه دو نیز امکان استحمام را دارند.
رییس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: 150 آموزشگاه با یک هزار و 158 کلاس درس مجهز به امکانات مورد نیاز برای اسکان مسافران نوروزی فراهم شده است.
آذری افزود: از مجموع کلاس ها 670 کلاس درجه یک و 488 کلاس نیز درجه دو هستند و علاوه بر این کلاس ها 45 واحد نیز به صورت ویژه در خانه معلم در بجنورد، مانه و سملقان و رویین اسفراین نیز برای اسکان مسافران آماده است.
وی گفت: واحد های خانه معلم این استان از تمامی امکانات مورد نیاز برخوردار هستند.
نوروز گذشته 40 هزار نفر از مسافران عبوری از استان توسط آموزش و پروش پذیرش شده و در مدارس اسکان داده شدند.
استان خراسان شمالی در حدفاصل استان های شمالی به مشهد مقدس واقع است.
طبق آمار سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تعداد مسافران ورودی به این استان در این مدت یک میلیون و 136 هزار و 252 نفر و تعداد وسیله نقلیه ورودی نیز 251 هزار و 898 دستگاه بوده است.
3007/ 6042 خبرنگار: ربابه صانعی ** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «35 هزار نفر روز مسافر در مدارس خراسان شمالی اسکان یافتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..