تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حل تکالیف نوروزی،شگرد جدید مجرمان سایبری

رئیس اداره تشخیص جرائم سایبری پلیس فتا نیروی انتظامی گفت: طرح کمک به حل دروس و پیک‌های نوروزی از آخرین شیوه‌ها و شگردهای این مجرمان است که با بار گذاری پیام در گروه‌ها و کانال‌های ایجاد شده توسط کودکان و نوجوانان در شبکه‌های اجتماعی ادعا دارند تکالیف نوروزی آنها را حل کرده و کار کودکان و نوجوانان را راحت می‌کنند.

پلیس هشدار داد

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس فتا، سرگرد حمید کیانی با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف مجرمان سایبری برای ارتکاب جرم کودکان و نوجوانان هستند، افزود: مجرمان حرفه‌ای فضای سایبر با طرح‌های متنوع دوستی در شبکه‌های اجتماعی و فضای سایبر با کودکان و نوجوانان به دنبال قربانی برای اعمال مجرمانه خود هستند.
سرگرد کیانی با بیان اینکه در این شگرد مجرمانه که به احتمال زیاد جرائمی مثل فیشینگ، اخاذی و سوءاستفاده از کودکان و نوجوان مطرح است، به خانواده ها هشدار داد: مراقب فعالیت سایبری فرزندان خود باشند و نظارت خاصی بر فعالیت عزیزانشان در شبکه‌های اجتماعی داشته باشند.
همچنین به خانواده‌ها یادآور شد: به فرزندان خود گوشزد کنند که پیام‌هایی با این محتوا که تکالیف نوروزی شما را حل می‌کنیم و یا می‌نویسیم یا در حل مشق‌های نوروزی در کنار شما هستیم که در گروه‌ها و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی بار گذاری شده از سوی مجرمان است که تلاش دارند از فرزندان شما سوءاستفاده کنند.
رئیس اداره تشخیص جرائم سایبری پلیس فتا ناجا با اشاره به اینکه پلیس فتا در ایام تعطیلات نیز آماده خدمت رسانی به مسافران نورزی است، گفت: مسافران نوروزی می‌توانند در صورت مواجهه با موارد مشکوک گزارشات خود را در سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی به ما اطلاع رسانی کنند.

منبع: ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حل تکالیف نوروزی،شگرد جدید مجرمان سایبری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..