تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویژه برنامه مسجد مقدس جمکران در شب لیله الرغایب

پنجشنبه، 10 فروردین 1396 ساعت 08:522017-03-30سياسي

حوزه/ مراسم شب لیله الرغایب و کمیل سحر در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری حوزه ، به مناسبت فرارسیدن شب لیله الرغایب ویژه برنامه شب این شب و کمیل سحر با حضور زائران و مسافران نوروزی در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین صدیقی آغاز می شود و در ادامه دو ساعت قبل از اذان صبح دعای پرفیض کمیل توسط حجت الاسلام والمسلمین میرزامحمدی قرائت می شود.

مراسم شب زنده داری لیله الرغایب دو ساعت قبل از اذان صبح در شبستان کربلا مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.

مراسم قرائت دعای ندبه نیز در روز جمعه نیز از ساعت 6:30 با سخنرانی حجت الاسلام والمسلیمن حسینی قمی آغاز و پس از آن در ساعت 7:15 دعای پرفیض ندبه توسط حاج سید مهدی میرداماد قرائت خواهد شد.


کلید واژه ها: برگزار - برنامه - مقدس - مسجد - ساعت - مراسم - سخنرانی - مسافران نوروزی - خبرگزاری حوزه - کمیل - خبرگزاری - مسافران - زائران - نوروزی - شبستان - صدیقی - کربلا - حسینی - گزارش - زنده - جمعه - مهدی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویژه برنامه مسجد مقدس جمکران در شب لیله الرغایب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..