تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگاه «مهر درخشان ۲» اقدامی ارزشمند در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه مهر درخشان ۲ گفت: نمایشگاه «مهر درخشان ۲» که با هدف حمایت از تولید داخلی و کارگاه‌های کوچک و فروش محصولات بومی استان در جوار حرم حضرت رضا (علیه السلام) برگزار می‌شود، اقدام بسیار ارزشمندی است.
وی افزود: اینکه آستان قدس رضوی برای حمایت از تولیدات داخلی و بنگاه‌های اقتصادی کوچک اقدام به برگزاری این نمایشگاه کرده حرکتی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری است.
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به کیفیت بسیار عالی که در اجناس ایرانی وجود دارد، زائران و مجاوران حضرت رضا (علیه السلام) می‌توانند در این نمایشگاه با اطمینان خاطر اجناس مورد نیاز خود را خریداری کنند.
زاهدی تصریح کرد: باید این نکته توجه کرد که رویکرد استفاده از محصولات داخل در آستان قدس رضوی ایجاد شده و این مجموعه برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری در زمینه حمایت از تولید داخل این آستان مقدس پیش قدم شده است.
انتهای پیام//ف. ج.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگاه «مهر درخشان ۲» اقدامی ارزشمند در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..