تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پدر شدن در سن بالا، کدام بازیگران سینما؟ (6)

چندی پیش اعلام شد جورج کلونی، ستاره 55 ساله هالیوود و همسرش امل علم الدین در انتظار تولد دوقلوهایش شان به سر می برند. به این بهانه کوشیدیم فهرستی را از این پدران مشهور اما پیر تهیه کنیم.

گروه ترجمه نی نی بان: چندی پیش اعلام شد جورج کلونی، ستاره 55 ساله هالیوود و همسرش امل علم الدین در انتظار تولد دوقلوهایش شان به سر می برند. به این بهانه کوشیدیم فهرستی را از این پدران مشهور اما پیر تهیه کنیم.

دیوید لترمن

مجری سرشناس تلویزیون در سن 56 سالگی صاحب پسری شد به اسم هری. به نظر می رسد پدر شدن تجربه بسیار خوشایندی برای لترمن بوده است، چه در برنامه ای ابراز داشت اگر کارش اجازه دهد دوست دارد صاحب فرزندان بیشتری شود و وقت بیشتری با آنها بگذراند: «به عنوان پدری که کار سنگینی دارد، از بسیاری از اتفاقاتی که در خانه می افتم، غافل می شوم. برایم سخت است به هر دو کار برسم. (درباره دیر پدر شدن) من اشتباه می کردم. الان پسر کوچکی دارم و دوست دارم دختر کوچکی هم داشته باشم».

 چهره های مشهوری که پس از پنجاه سالگی پدر شدند (7)

دیوید مایکل لترمن، مجری و تهیه کننده سرشناس تلویزیونی متولد 12 آوریل 1947 (23 فروردین 1326) در ایندیاناپولیس آمریکاست. پدرش پرورش گل داشت و مادرش از دست اندرکاران کلیسای محل بود. او دو بار ازدواج کرده است و یک فرزند دارد.

دنیس کواید

بازیگر سرشناس آمریکایی در دهه 1990 در سال 2007 و در سن 53 سالگی از همسر جدیدش صاحب دو فرزند دوقلو شد. البته او از همسر سابقش، مگ رایان نیز فرزند دیگری دارد.

 چهره های مشهوری که پس از پنجاه سالگی پدر شدند (7)
دنیس ویلیام کواید بازیگر سرشناس سینمای آمریکا در 9 آوریل 1954 (20 فروردین 1333) در هیوستون تکزاس به دنیا آمد. وی اصالتی انگلیسی، ایرلندی، اسکاتلندی و فرانسوی دارد. کواید سه بار ازدواج کرده است و سه فرزند دارد. همسر دوم او مگ رایان ستاره سال های 1990 هالیوود بود که از 1991 تا 2000 با هم زندگی می کردند و یک پسر 25 ساله دارند با نام کامل جک هنری کواید. وی از کیمبرلی بافینگتون، همسر سومش که از 2004 با هم زندگی می کنند نیز دارای یک پسر و دختر دوقلوست به اسم های تاماس بون و زوئی گریس.

وارن بیتی

وارن بیتی و آنت بنینگ از زوج های بسیار معروف و متنفذ هالیوود محسوب می شوند. وارن و آنت دارای چهار فرزند هستند که کوچک ترین آنها در سال 2000 به دنیا آمد، زمانی که پدرش 63 ساله بود.

 چهره های مشهوری که پس از پنجاه سالگی پدر شدند (7)


هنری وارن بیتی بازیگر بسیار سرشناس آمریکایی متولد 30 مارس 1937 (10 فروردین 1316) در ریچموند ویرجینیاست. مادرش یک معلم کانادایی از خانواده ای سیاستمدار (در کانادا) بود و پدرش دکتر روان شناسی آموزشی و مدیر یک مدرسه. او برادر ناتنی شرلی مک لین، بازیگر باسابقه و مشهور هالیوود محسوب می شود که حاصل ازدواج نخست مادرش است. وارن پس از روابط رمانتیک با بسیاری از ستاره های هالیوود در سال 1992 با آنت بنینگ همبازی اش در فیلم باگزی ازدواج کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پدر شدن در سن بالا، کدام بازیگران سینما؟ (6)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..