تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرفه چرکی بچه، درمان خانگی

دخترم 18 ماه و نیمه است یک ماه پیش سرما خورده و تب کرده بود و سینه اش چرک کرده بود دکتر برایش آزیرتومایسن داده بود.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: دخترم 18 ماه و نیمه است یک ماه پیش سرما خورده و تب کرده بود و سینه اش چرک کرده بود دکتر برایش آزیرتومایسن داده بود و شربت شو مرتب بهش دادم اما هنوز سرفه چرکی داره چیکار کنم یه راه حل خانگی بهم بگید.

 پاسخ دکتر سعیده فراتی، متخصص اطفال:

دوست عزیز معمولا سرفه هایی که بعد از سرماخوردگی می ماند حالت حساسیت دارد اما معمولا چرکی نیست و به علت ترشح بینی و پشت حلق است که زیاد می شود و باعث خلط دار شدن سرفه می شود. اگر بدحال است، تب دارد نشانه چرکی بودن سرفه ها است و نیاز به معاینه و بررسی دارد. در این حالت می توانید آب ولرم و عسل بدهید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرفه چرکی بچه، درمان خانگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..