تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکلات دهان و دندان در بارداری

ژنژیویت بیماری شایع دهان و دندان در دوران بارداری است که بسیاری از بانوان را نگران می کند.

امتیاز خبر: 96 از 100 تعداد رای دهندگان 829

 کیمیا، متخصص دهان و دندان افزود: ژنژیویت بیماری شایع دهان و دندان در دوران  بارداری است که بسیاری از بانوان را نگران می کند.
وی در ادامه تغییرات هورمونی بدن در زنان باردار را از علل شایع این بیماری عنوان کرد و افزود:  زنان باردار نباید نسبت به التهابات ، تورم و رنگ قرمز تا بنفش لثه در این ایام هراس  داشته باشند بلکه با مراجعه به دندانپزشک از شدت عوارض این بیماری کم کنند.
 کیمیا مصرف لبنیات ، میوه جات و سبزیجات تازه ، پرهیز از مصرف مواد قندی،  بهره گیری از دهانشویه نخ دندان آب نمک به همراه مسواک را در کاهش  تشدید عوارض شور عنوان کرد.
متخصص دندان پزشکی کشورمان همچنین سه ماهه دوم بارداری را زمان تشدید عوارض عنوان کرد و افزود: پس از بارداری و با بهره گیری از دستورالعمل پزشک معالج در حین و بعد از بارداری می توان نسبت به بهبود بیماری اقدام کرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکلات دهان و دندان در بارداری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..