تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییرات پا در بارداری، کفش مناسب

کف پا در طول زایمان به دلیل فشاری که به لگن و ناحیه پا وارد می شود بزرگ می شود و باعث می شود تا کفش هایمان قبل از بارداری برایمان کوچک شود.

امتیاز خبر: 96 از 100 تعداد رای دهندگان 399

کف پا در طول زایمان به دلیل فشاری که به لگن و ناحیه پا وارد می شود بزرگ می شود و باعث می شود تا کفش هایمان قبل از بارداری برایمان کوچک شود.
طبق آزمایشاتی که روی 49 زن انجام شد دانشمندان دریافتند در دوره بارداری و 5 ماه بعد از زایمان قطر کف پای آن ها به اندازه 2 تا 10 میلی متر افزایش پیدا کرده است و در دوره ی بارداری در هر ماه 0.1 تا 0.4 اینچ به حجم پاهای آن ها اضافه می شود.
بین  60 تا 70 درصد خانم ها بعد از زایمان قطر کف پاهایشان زیاد می شود و از طول کف پا کاسته می شود و باعث می شود تا شماره کفش آن ها مخصوصاً برای کفش های مجلسی و رسمی زیاد شود.
توصیه می شود در دوران بارداری خانم ها از کفش اسپرت و راحتی استفاده کنند ولی به محض به آمدن فرزندشان برای مدتی دور کفش های اسپرت و ورزشی را خط بکشند و برای فرم دادن دوباره به پاهایشان از کفش های پاشنه دار استفاده کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییرات پا در بارداری، کفش مناسب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..