تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در روزهای پایانی تعطیلات نوروز به کدام گالری‌ها برویم؟

در پایان دومین هفته فروردین ماه به کدام گالری ها برویمبه گزارش خبرنگارحوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از مواهب خداوندی است که سبب آرامش روح انسان می‌شود برای همین پیشنهاد گالری گردی را در طول هفته برای شما داریم.

گالری‌های مختلفی در طول هفته برپا می‌شود و ما به معرفی اجمالی گالری و هنرمندی که در آن آثار خود را عرضه می‌کند، می‌پردازیم.

گالری‌هایی که در طول هفته برپا می‌شوند، عبارتند از:

گالری ایرانشهر

در مجموعۀ حاضر نمودی از تجارب فارغ‌التحصیلیِ رشتۀ مجسمه‌سازیِ دانشگاه هنر پس از گذشت حدود دو دهه از آغاز فعالیت این رشته به نمایش درآمده است. هر گروه از این آثار پروژۀ مستقلی است و رشتۀ اتصال اصلی آنها تعلق‌شان به مجموعۀ پروژه‌های پایان تحصیل این گروه طی سال گذشته است. تنوع موجود در این نمایشگاه محصول تشویق دانشجویان به داشتن آزادی عمل، جستجوگری و انتخاب خلاقانه در پیگیری روند شخصی شکل‌گیری آثار بوده است. طیف وسیعی از تجارب هنری معاصر، از تعاریف مرسوم و متداول مجسمه‌سازی گرفته تا چیدمان و اجرا و تلفیق رسانه‌ای، که با تاکید بر کیفیات ذاتی رسانۀ مجسمه به کار رفته‌اند، در این آثار مشاهده می‌شود.

این نمایشگاه از 5 فروردین ماه سال جاری در این گالری برپا شده است و تا 22 فروردین ماه ادامه دارد. علاقه مندان می توانند برای بازدید از این آثار به گالری ایرانشهر مراجعه کنند.

موزه عکسخانه شهر

نمایشگاه منتخب عکس‌های گنجینه موزه عکسخانه شهر با عنوان «روایت گذشته»، هم‌زمان با فرا رسیدن نوروز در این موزه دایر می‌شود. این نمایشگاه شامل 24 قطعه عکس قدیمی، از عکاسان دوران قاجار و پهلوی است. اسامی عکاسان از این قرار است؛ ناصرالدین شاه، عبدالله میرزا قاجار، ابراهیم‌خان صنیع‌السلطنه، آنتوان سوریوگین، روسی خان، میرزا حسن منشی، محمدرحیم عکاس‌باشی، محمدرحیم عکاسباشی، دوست محمدخان معیرالممالک، خاچاطوریانش، و ماشاالله خان.

نمایشگاه «روایت گذشته» از 25 اسفند 1395 تا 31 فروردین 1396 در موزه عکسخانه شهر برپاست و علاقه‌مندان برای بازدید از آن می‌توانند به این مکان مراجعه کنند.

گالری اُ

جمعی از هنرمندان آثار خود را در این گالری در معرض دید علاقه مندان قرار داده اند. علاقه مندان می توانند برای بازدید از این آثار تا 14 فروردین ماه به گالری اُ مراجعه کنند.

گالری  Ag
جمعی از هنرمندان آثار خود را در این گالری عرضه کرده اند علاقه مندان می توانند تا 18 فروردین ماه به گالری Ag  مراجعه کنند.

گالری ثالث:

آثار ویکتور وازارلی در این گالری عرضه شده است. علاقه مندان می توانند تا 13 فروردین از این نمایشگاه بازدید کنند.

نگارخانه لاله:

نگارخانه لاله در راستای رونق بخشی به اقتصاد هنر و تقویت بنیان های هنری شهر، در چندسال اخیر با اجرای مستمر چندین دوره «نمایشگاه فروش سالانه آثار چند نسل هنرمندان معاصر ایران» ضمن عرضه‌ی آثار هنرمندان شاخص با قیمت گذاری های ترغیبی، گام هایی به فراخور برای تقویت بازار هنر معاصر برداشته است. این رویداد هرسال به طور منظم و در موعد مقرر اجرا شده و در هر دوره نسبت به دورۀ پیش ارتقاء کمّی و کیفی داشته و بر تعداد مخاطبان آن افزوده شده است.

در"ششمین نمایشگاه آثار چند نسل هنرمندان معاصر ایران" که با مشارکت 79 هنرمند روز جمعه 29 بهمن گشایش می یابد، بیش از 200 اثر تجسمی در قالب نقاشی، طراحی، چاپ دستی و دیجیتال آرت با نگاه های مدرن و معاصر ارائه گردیده که در یک نگاه می توان آثار منتخبی از هنرمندان هشت دهه را در آن مرور این نمایشگاه  تا 28 فروردین1396 تمدید شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در روزهای پایانی تعطیلات نوروز به کدام گالری‌ها برویم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..