تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




المالکی درباره تجزیه عراق هشدار داد

معاون رییس جمهوری عراق، درباره طرح های دشمنان برای تجزیه این کشور هشدار داد.

به گزارش «شیعه نیوز»، نوری المالکی معاون رییس جمهوری عراق، با انتشار بیانیه‌ای درباره طرح های دشمنان برای تجزیه این کشور بر اساس طایفه ای پس از آزاد سازی مناطق اشغالی از سیطره گروه تروریستی "داعش" هشدار داد.

وی افزود: عراق در مسیر آزادی کامل اراضی اش از دست گروه تروریستی داعش و بازگشت آوارگان به مناطقشان قدم بر می دارد اما باید نسبت به طرح های دشمنان برای تجزیه عراق پس از پیچیده شدن طومار داعش هوشیار بود.

المالکی ادامه داد: کنفرانس آنکارا که اخیرا برگزار شد هدفش تجزیه عراق بر اساس طایفه بود چه اینکه برخی از کشورها می کوشند به بهانه‌های مختلف در امور کشورهای منطقه دخالت کنند.

وی همچنین تشکیل دولت اکثریت سیاسی قوی برای خارج ساختن کشور از بحران های فعلی را خواستار شد.

المالکی پیشتر نیز روز یکم فوریه 2017 تشکیل حکومت اکثریت سیاسی را برای مقابله با چالش های تهدید کننده ثبات و امنیت عراق را خواستار شده و بر ضرورت شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح تاکید کرده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «المالکی درباره تجزیه عراق هشدار داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..