تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراقب ماموران قلابی آب و برق باشید

پلیس آگاهی رشت از شهروندان خواست مراقب سارقان در لباس مامور آب و برق باشند.

به گزارش «شیعه نیوز»، پلیس گیلان در مورد سرقت در پوشش مامور آب و برق در این استان هشدار داد.

در اطلاعیه این پلیس آمده است؛در هفته های گذشته مشاهده شده است كه در سطح شهر رشت چندین فقره سرقت منزل و اماكن خصوصی تحت پوشش مامور آب و برق توسط چند سارق به وقوع پیوسته است.

به استناد مصوبه شورای امنیت كشور مقرر شده است، مامورانی كه برای نوشتن كنترها به اماكن شخصی مراجعه می كنند باید از لباس های یك شكل و كارت های شناسایی معتبر استفاده كنند.

براساس این گزارش، شهروندان در صورت مشاهده مامورانی كه فاقد لباس های فرم و كارت شناسایی معتبر هستند از ورود آن ها جلوگیری كرده و مراتب را به شماره تلفن 110 پلیس اطلاع دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراقب ماموران قلابی آب و برق باشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..