تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشروی نیروهای عراقی در موصل / مسجد ابوبکر البغدادی در آستانه محاصره

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مقامات نظامی ارشد عراق اعلام کرده‌اند که نیروهایشان در حال پیشروی در منطقه شهر قدیم (محلات قدیمی شهر) موصل هستند و با وجود مقاومت شدید نیروهای گروه تروریستی، آنها توانسته‌اند به نزدیکی مسجد جامع نور برسند.

به گزارش «انتخاب»؛ رعد جودت، رئیس نیروهای پلیس فدرال عراق گفته است که نیروهای تحت امرش در حال محاصره محدوده اطراف مسجد جامع نور هستند.

مسجد نور جایی است که ابوبکر بغدادی، رهبر داعش در سال ۲۰۱۴ میلادی، تشکیل "خلافت اسلامی" تحت رهبری خود را اعلام کرد.

رعد جودت اضافه کرد که آنها سعدالله ابوشعیب، وزیر بهداشت داعش و دو محافظ او را هم کشته‌اند.

گزارش شده است که کنترل منطقه قضیب البان غربی هم به دست نظامیان عراق افتاده است.

یک مقام رسمی عراق به خبرگزاری رویترز گفته است که نظامیانی که از طرف نیروهای واکنش سریع وزارت کشور عراق به منطقه اعزام شده‌اند، در حال پیشروی در منطقه شهر قدیم هستند.

عملیات نیروهای دولتی عراق برای پس گرفتن کنترل شهر موصل از دست نیروهای داعش نزدیک به پنج ماه پیش شروع شد. موصل آخرین شهری است که داعش به عنوان یکی از پایگاه‌های کلیدی خود در عراق در اختیار دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشروی نیروهای عراقی در موصل / مسجد ابوبکر البغدادی در آستانه محاصره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..