تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خاتمی: روحانی یک تنه دهن همه اصولگرایان را بتن‌ریزی می‌کند!

محمدرضا خاتمی برادر یکی از سران فتنه درباره احتمال حضور اصولگرایان با چند نامزد در انتخابات ریاست جمهوری گفت: من به شخصه هر کاری می‌کنم که روحانی در انتخابات آتی موفق به رای آوری و پیروز انتخابات شود. اینکه یک نفر یا ده نفر جلوی آدم باشد فرق نمی‌کند باید حرف برای گفتن وجود داشته باشد.

به گزارش بی‌باک، خاتمی با ادعای جالب اینکه تجربه نشان داده اصولگرایان هیچ طرح و برنامه‌ای برای آینده کشور ندارند، اظهار کرد: در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو جای نگرانی نیست که اصولگرایان چه یک نفر بیایند و یا چند نفر. روحانی نشان داده که یک تنه از پس همه اصولگرایان بر می‌آید.

البته آقای خاتمی درست می‌گویند و دقیقا مفهوم کلامش این است که همان آقایی که آنقدر قدرتمند و توانمند است که به تنهایی از پس کل صنعت هسته‌ای کشور برآمد و با بتن قلب راکتور هسته‌ای را از کار انداخت، در این حد توانمند است که دهن همه منتقدان و اصولگرایان را یک تنه بتن‌ریزی کند و ببندد.

روحاین به راحتی می‌تواند با متانت و منطق خاص خود به اصولگرایان که هیچ به همه مردم ایران و منتقدان بگوید؛ بی‌سوادانِ کاسب، دهنتون رو می‌بندید یا به دکتر ظرف و صالحی بگم دهنتون رو با بتن ببندند! به همین راحتی!!!





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خاتمی: روحانی یک تنه دهن همه اصولگرایان را بتن‌ریزی می‌کند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..