تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کچل شدن عروس خانم در جشن ازدواج + عکس

پنجشنبه، 10 فروردین 1396 ساعت 07:422017-03-30پزشكي

عروس خانم برای همدردی با همسرش که از بیماری سرطان رنج می برد ، موهایش را زد و با سر کچل در عروسی شرکت کرد.

- عروس خانم برای اینکه همسرش را که از بیماری صعب العلاجی رنج می برد دلداری دهد، در مراسم ازدواجشان او هم موهایش را زد و در مراسم با سر کچل حاظر شد.

کرگ لیونز 44 ساله با بیماری سرطان پانکراس دست و پنجه نرم می کنند، 18 ماه پیش از او خواستگاری کرد .

این دو از 14 سالگی یکدیگر را می شناختند.

آن ها پس از اینکه متوجه شدند کرگ دچار بیماری است تصمیم گرفتند مراسم را سریع تر برگزار کنند چرا که تومور او غیر قابل عمل کردن بود .

این مراسم ازدواج در لیورپول صورت گرفت و در مراسم ازدواج جوئان و در لیورپول اتفاق جالبی افتاد که پس از انجام حرکت شجاعانه جوئان برای زدن موهایش او مورد تشویق همه دوستان و افراد حاضر در مراسم قرار گرفت .

این زوج که کارهای خیرخواهانه انجام می دهند از روز ازدواجشان هم به عنوان مراسم گل ریزان برای بیماران سرطانی استفاده کرده و توانستند 2.

700پوند پول جمع کنند .


کلید واژه ها: مراسم - مراسم ازدواج - ازدواج - بیماری - بیماری سرطان - عروس - سرطان - لیورپول - سرطان پانکراس - خواستگاری - بیماران - برگزار - تصمیم - تشویق - عروسی - تومور - سالگی - صورت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کچل شدن عروس خانم در جشن ازدواج + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..