تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شایعه‌ای که جدی‌تر می‌شود/ رضاییان در استانه جدایی از پرسپولیس

ساعت 24- رامین رضاییان امروز به باشگاه پرسپولیس رفت اما نتوانست با مسئولان باشگاه صحبت کند.

بازیکن ملی پوش پرسپولیس که امروز در تمرین حضور نداشت، برای مشخص شدن وضعیتش در انتظار رای کمیته انضباطی باشگاه است. او حتی امروز به باشگاه رفت تا با مسئولان تیم صحبت کند اما کسی در باشگاه حضور نداشت تا پاسخ رضاییان را بدهد. او که متوجه شده که مسئولان باشگاه با او رفتار عادی ندارند و به همین دلیل حسابی از دست مسئولان باشگاه ناراحت است.

امروز شایعه شده بود که رضاییان با دیدن این اتفاقات قصد جدایی از پرسپولیس را دارد. در تمرین تیم هم سوژه اصلی، همین ماجرای احتمال جدایی رامین از پرسپولیس بود اما اینکه واقعا چنین اتفاقی می افتد یا نه، هنوز مشخص نیست.

خبرآنلاین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شایعه‌ای که جدی‌تر می‌شود/ رضاییان در استانه جدایی از پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..