تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس همسر افشین یداللهی در بیمارستان + آخرین وضعیت او

متاسفانه در سال ۹۵ بسیاری از هنرمندان و افراد مطرح در حوزه های مختلف به دیار باقی شتافتند. اکثر این خبرهای ناگووار در حوزه فرهنگ و هنر بود. از جمله درگذشت حسن جوهرچی، درگذشت علی معلم، درگذشت افشین یداللهی و… در این مقاله از پورتال وهاران به خبری در این رابطه پرداخته ایم و عکس بستری شدن همسر افشین یداللهی در بیمارستان که توسط پرستو صالحی منتشر شده است و برای سلامتی اش درخواست دعا کرده را منتشر کرده ایم. پورتال وهاران برای ایشان سلامتی و صبر جمیل از خداوند منان خواستار است.

آخرین وضعیت از سلامت همسر افشین یداللهی

پرستو صالحی با انتشار عکسی از همسر افشین یداللهی روی تخت بیمارستان از مردم خواست برای بهبودی او دعا کنند.

عکس همسر افشین یداللهی در بیمارستان + آخرین وضعیت او عکس دیده نشده از مراسم ازدواج افشین یداللهی و همسرش

پرستو صالحی با انتشار عکسی از همسر زنده‌یاد افشین یداللهی روی تخت بیمارستان در صفحه اینستاگرامش نوشت: «ببخشید که عکس می‌ذارم، ببخشید که ناراحتتون می‌کنم ولی یهو این وسط نفس یکی حق می‌شه و دعاش می‌گیره و دل یک خانواده شاد می‌شه. برای شبنمِ افشین یداللهی دعا کنید. با آرزوی شفای همه بیماران. آمین.»

۲۵ اسفند سال گذشته بود که افشین یداللهی ترانه‌سرا در راه برگشت از هشتگرد با کامیون تصادف کرد و درگذشت. همسر و برادر همسر او نیز در این ماشین بودند.

گرداوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس همسر افشین یداللهی در بیمارستان + آخرین وضعیت او»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..