تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ازسرگیری عملیات ارتش سوریه در «جوبر» / حملات سنگین به مواضع تکفیر‌ی‌ها در «حماه و ادلب» + نقشه

مبارزه با تروریسم

منابع سوری از حملات شدید جنگنده‌های ارتش به مواضع تروریست‌های تکفیری در حومه ادلب و حومه حماه و ازسرگیری عملیات در محله جوبر در شمال شرقی دمشق خبر دادند.

ارسال زمانبندی شده: 

چهارشنبه, 9 فروردين, 1396 - 12:00

ازسرگیری عملیات ارتش سوریه در «جوبر» / حملات سنگین به مواضع تکفیر‌ی‌ها در «حماه و ادلب» + نقشه

به گزارش عمارنامه،   یک منبع نظامی سوری از آغاز عملیات نظامی در محله «جوبر»  خبر داد. این منبع گفت :‌ارتش سوریه امروز عملیات نظامی به سمت نقاط مهمی از  استحکامات تروریست‌ها در محله جوبر در شمال شرقی پایتخت را آغاز کرده است.

این منبع افزود : جنگنده‌های ارتش، مواضع تروریست‌های جبهه النصره در محله جوبر را دست‌کم 12 بار بمباران کردند که از جمله یک مقر بزرگ تروریست‌ها در این حملات هدف قرار گرفت.

به گفته این منبع، در پی این حملات، نیروهای زمینی ارتش پیشروی در محور رود «تورا» در محله جوبر را آغاز کردند. شماری از تروریست‌ها نیز در اطراف برج المعلمین در حملات ارتش به هلاکت رسیدند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین تونلی را که گروه‌های تروریستی از سمت شرکت «شیری»‌ به سمت بزرگراه حرستا در حومه دمشق حفر کرده بودند، منفجر و ویران کردند.

از حومه حماه هم خبر می‌رسد که ارتش سوریه همچنان به حملات گسترده خود به مواضع گروه‌های تروریستی که به برخی شهرک‌ها رخنه کرده‌اند، ادامه می‌دهد، نیروهای سوری برای بازپس‌گیری روستای «المجدل» با هدف رسیدن به شهر استراتژیک «محرده» تلاش می‌کنند.

نیروهای ارتش پس از درگیری با تروریست‌های داعشی، روستاهای «رسم الخمیس الشرقی و الغربی» را از لوث آنها پاکسازی کردند و امنیت و ثبات را به آن بازگرداندند.

در همین چارچوب، جنگنده‌های ارتش دست‌کم 15 بار مواضع تروریست‌های جبهه النصره و الترکستان در «جسرالشغور» و برخی مناطق حومه ادلب و حومه شمالی «لاذقیه» بمباران کردند.

 منبع: تسنیم

 

 

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ازسرگیری عملیات ارتش سوریه در «جوبر» / حملات سنگین به مواضع تکفیر‌ی‌ها در «حماه و ادلب» + نقشه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..