تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مذاکره ایران با روسیه درباره خرید سامانه موشکی «اس-400»

رای الیوم؛

مذاکره ایران با روسیه درباره خرید سامانه موشکی «اس-400»

«روسیه دیگر ترکیه را همپیمان راهبردی برای مسکو نمی داند و اعتمادی برای آنکارا در وجودش احساس نمی کند.»

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، روزنامه رای الیوم نوشت: «سفر روحانی به مسکو نشان داد که ایران و روسیه در حال نزدیک کردن هر چه بیشتر روابط راهبردی هستند. همانطور که از طریق این سفر ثابت شد که کفه ترازو در تعامل روسیه با مسائل خاورمیانه به نفع ایران سنگینی می کند.»

 

رای الیوم در ادامه افزود: «منابع لبنانی نزدیک به نظام تهران تأکید دارند که روسیه دیگر ترکیه را همپیمان راهبردی برای مسکو نمی داند و اعتمادی برای آنکارا در وجودش احساس نمی کند.»

 

این روزنامه در ادامه مدعی شد: «روحانی در سفر خود به روسیه موضوع خرید سامانه موشکی «اس-400» را با مقامات روس بررسی کرد. ولی تاکنون اخباری درباره پاسخ نهایی روسیه درباره نتیجه رایزنی ایران برای خرید این سامانه پیشرفته بدست نیامده است.»

 

512

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مذاکره ایران با روسیه درباره خرید سامانه موشکی «اس-400»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..