تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نام فرودگاه مادیرا رسماً به فرودگاه رونالدو تغییر یافت + تصاویر

به گزارش آسمونی، طبق اعلام قبلی، نام کریسیتانو رونالدو عصر امروز (چهارشنبه) به طور رسمی و با حضور این بازیکن و مسئولان مربوطه روی تابلوی فرودگاه مادیرا نقش بست و به نام این فوتبالیست سرشناس تغییر نام داد.

1396010916545662010405254 نام فرودگاه مادیرا رسماً به فرودگاه رونالدو تغییر یافت + تصاویر

در این مراسم از مجمسه ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال هم رونمایی شد، مجسمه‌ای که انتقادهای زیادی را به همراه داشته و بسیاری بر این باورند که مجسمه وی به خوبی طراحی و ساخته نشده است.

رونالدو در سخنرانی کوتاهی که در این مراسم داشت، در قدردانی از صدها هواداراش که در فرودگاه محل زادگاهش حضور پیدا کردند، گفت: از همه شما که به خاطر من اینجا حضور پیدا کردید، تشکر می‌کنم. دیدن نامم روی این فرودگاه حس خیلی خاصی به من می‌دهد. همه می‌دانند که من چقدر به کشور و شهر زادگاهم افتخار می‌کنم. از مدیران این فرودگاه هم کمال تشکر را دارم.

1396010916534327610405204 نام فرودگاه مادیرا رسماً به فرودگاه رونالدو تغییر یافت + تصاویر

رونالدو اولین و تنها فوتبالیستی است که نامش روی یک فرودگاه گذاشته می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

+ عضو تلگرام آسمونی شوید: کانال تلگرام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نام فرودگاه مادیرا رسماً به فرودگاه رونالدو تغییر یافت + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..