تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش چینی از ممنوعیت ورود بانوان ایرانی به استادیوم(تصاویر)

پنجشنبه، 10 فروردین 1396 ساعت 05:452017-03-30فرهنگي

سایت ورزشی اسپورت سینا چین در گزارشی به ممنوعیت ورود بانوان ایران به استادیوم آزادی پرداخته است و در خلال این گزارش از عکس هایی از فیلم «آفساید» استفاده کرده است.

- " سایت ورزشی اسپورت سینا چین در گزارشی به ممنوعیت ورود بانوان ایران به استادیوم آزادی پرداخته است و در خلال این گزارش از عکس هایی از فیلم آفساید استفاده کرده است.

رویداد24-سایت ورزشی اسپورت سینا چین در گزارشی به ممنوعیت ورود بانوان ایران به استادیوم آزادی پرداخته است و در خلال این گزارش از عکس هایی از فیلم آفساید استفاده کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران ، فیلم آفساد ساخته جعفرپناهی است که در سال 1384 ساخته شداماموفق نشد مجوز اکران توسط وزارت ارشادبگیرد .

داستان روایتگر شرح حال دخترانی است که حاضرند هر کاری انجام دهند تا بازی ایران-بحرین را برای ورود ایران به جام جهانی اما به دلیل ممنوعیت ورود زن ها به استادیوم دستگیر می شوند وبه علت برد ایران در بازی با بحرین موفق به فرار می شوند.


کلید واژه ها: استادیوم آزادی - استادیوم - گزارش - ایران - ممنوعیت - بانوان - آفساید - فیلم - ورزشی - آزادی - هایی - سینا - بحرین - جام جهانی - موفق - بازی - داستان - ایرانی - دستگیر - جهانی - اکران - وزارت - مجوز - چینی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش چینی از ممنوعیت ورود بانوان ایرانی به استادیوم(تصاویر)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..