تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیوید فریدمن ، سفیر واشنگتن در سرزمین های اشغالی

ایرنا- دیوید فریدمن بامداد روز پنجشنبه به وقت تهران، به عنوان سفیر آمریکا در سرزمین های اشغالی منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبامداد پنجشنبه خبرگزاری آسوشیتد پرس، مراسم تحلیف فریدمن که وکیل پیشین دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا بوده است، از سوی مایک پنس معاون رییس جمهوری آمریکا انجام شده است.

فریدمن هفته گذشته برای نامزدی پست سفیر آمریکا در اسراییل، 56 رای مثبت بدست آورد درحالی که 42 سناتور سنای آمریکا با وی مخالفت کرده بودند.

فریدمن وکیل و فرزند یک خاخام ارتودکس یهودی است.

وی از حامیان شهرک سازی رژیم صهیونیستی و از مدافعان رژیم تل آویو و نیز از مخالفین سرسخت به رسمیت شناختن فلسطین به صورت یک کشور مستقل است.

پیشتر دونالد ترامپ در زمان معرفی وی در بیانیه ای گفته بود که فریدمن برایم، دوستی دیرینه و مشاوری قابل اعتماد است و روابط مستحکم او با اسراییل، پایه و اساس ماموریت دیپلماتیک او است و این یک امتیاز استثنایی برای کشورمان خواهد بود.

فریدمن تحصیلکرده رشته حقوق از دانشگاه کلمبیا در نیویورک است و هنگامی که ترامپ در شهر آتلانتیک سی تی ایالت نیوجرسی آمریکا، اعلام ورشکستگی کرد، وی وکیل ترامپ شد و در دادگاه از او دفاع کرد.

شبک **9363** 1917**مترجم: محمد تدو *انتشاردهنده: سید محمدباقر نوربخش
کلید واژه ها: آمریکا - رییس جمهوری آمریکا - سرزمین های اشغالی - دونالد ترامپ - معاون رییس جمهوری آمریکا - رییس جمهوری - سفیر آمریکا - رژیم صهیونیستی - وکیل - جمهوری - سفیر - مراسم تحلیف - سنای آمریکا - تحصیلکرده - صهیونیستی - خبرگزاری - رژیم - کشور - ورشکستگی - محمد - واشنگتن - نیویورک - دانشگاه - دادگاه - کلمبیا - نامزدی - فلسطین - بیانیه - منصوب - تحلیف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیوید فریدمن ، سفیر واشنگتن در سرزمین های اشغالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..