تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درآمد شگفت انگیز اسنپ چت!

اسنپ چت بزودی درآمدی بیشتر از توئیتر و یاهو خواهد داشت و آنها را پشت سر خواهد گذاشت.

درآمد اسنپ چت چقدر است؟

درآمد اپلیکیشن پیام‌رسان اسنپ چت در سال 2019 به رقم 3 میلیارد دلار خواهد رسید که می‌تواند خود را بالاتر از توئیتر و یاهو قرار دهد.

اسنپ چت قابلیت محبوبتر شدن در مقایسه با توئیتر، یاهو و AOL دارد و بر اساس پیش‌بینی‌ها می‌تواند در 3 سال آینده درآمد خود را از بابت تبلیغات به بالای 3 میلیارد دلار برساند.
موسسه تحقیقاتی Ampere نوشته است 51 درصد از کاربران اسنپ چت زیر 24 سال هستند که این رقم برای فیس بوک 23 درصد و برای یوتیوب 17 درصد است.

58 درصد از درآمد 141 میلیارد دلاری دو کمپانی فیس‌بوک و گوگل از روی تبلیغات موبایلی حاصل می‌شود و این در حالی است که اغلب کاربران از این تبلیغات ناراضی هستند.
به همین دلایل اسنپ چت می‌تواند آلترناتیوی برای فیس‌بوک و ... باشدکه سهامدارانش توانستند در عرض دو روز ارزش سهام آن را از 17 به 26 دلار ببرند هرچند در حال حاضر 19 دلار معامله می‌شود.

نوآوری‌های موجود در اپلیکیشن نوظهور موبایلی باعث شده است تا بسیاری از کمپانی‌های آی تی از قابلیت‌های اسنپ چت کپی‌برداری کنند که فیس‌بوک در رأس آن قرار دارد.
جالب اینجاست که ایوان اشپیگل مؤسس 26 ساله اسنپ چت با ثروت 5.5 میلیارد دلار جوان‌ترین میلیاردر جهان است که قسمت اعظم درآمد خود را صرف توسعه اسنپ چت کرده است.

ارزش کمپانی اسنپ چت 22 میلیارد دلار، دوبرابر ارزش توئیتر است و البته با رقم 393 میلیارد دلاری فیس‌بوک و 596 میلیارد دلاری گوگل فاصله زیادی دارد.

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: khabaronline.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درآمد شگفت انگیز اسنپ چت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..