تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر خارجه فرانسه: مخالف مذاکرات موازی در دوره برگزیت هستیم

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما"؛ ژان مارک ارو، وزیر امور خارجه فرانسه روز چهارشنبه اعلام کرد مذاکرات درباره روابط آتی انگلیس با اتحادیه اروپا باید در پایان دو سال گفتگو درباره برگزیت انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز از پاریس، ترزا می، نخست وزیر انگلیس روز چهارشنبه روند جدایی این کشور از اتحادیه اروپا را آغاز کرد.

لندن می خواهد بلافاصله درباره روابط بعد از برگزیت، مذاکره کند اما اتحادیه اروپا قبل از هر چیز بر حل مسائل مربوط به خروج این کشور تاکید دارد.

ژان مارک ارو در جمع خبرنگاران گفت: موضوع مهم حفظ وحدت 27 کشور در مذاکرات آتی است.

باید یک اصل را خاطر نشان کرد و آن ویژگی غیر قابل تقسیم بودن چهار آزادی مربوط به انتقال آزاد دارایی ها، افراد، سرمایه و خدمات در اتحادیه اروپا است .

وی افزود: فقط با روحیه مسئولیت پذیری می توان این مذاکرات را در دو سال به نتیجه رساند.

بعد از مذاکرات جدایی انگلیس نوبت به مذاکرات جدید مربوط به سازماندهی روابط آتی بین 27 کشور عضو اتحادیه اروپا فرا می رسد .

وزیر امور خارجه فرانسه این مذاکرات را دشوار توصیف و اعلام کرد اتحادیه اروپا موازنه بین حقوق و تعهدات است و یکی را بدون دیگری نمی خواهد .


کلید واژه ها: اتحادیه اروپا - مذاکرات - اروپا - وزیر امور خارجه - انگلیس - فرانسه - وزیر - چهارشنبه - کشور - خبرگزاری - خارجه - روابط - نخست وزیر انگلیس - خبرگزاری رویترز - جدایی - گزارش - خبرنگاران - آزاد - انتقال - سرمایه - رویترز - مذاکره - دارایی - گفتگو - سرویس - آزادی - خروج - جدید - لندن - نشان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر خارجه فرانسه: مخالف مذاکرات موازی در دوره برگزیت هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..