تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملیات جستجو برای یافتن کودک دوساله مشهدی

عملیات جستجو برای یافتن کودک دوساله مشهدیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازمشهد ، آتشپاد دوم ابوالفظل تیموری مدیر منطقه دوم عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت:عصر امروز چهارشنبه در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مشهد مبنی بر مفقود شدن کودکی دو ساله که در کنار کانال آب درحاشیه بولوار رسالت در جاده سیمان شهر مشهد بوده است.

وی گفت: ستاد فرماندهی عملیات اتش نشانی بلافاصله گروه‌های امداد و نجات را ازبیش از ۸ ایستگاه آتش نشانی به همراه تیم غواصی سازمان به محل حادثه اعزام کرد.

 مدیر منطقه دوم عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت:ازعصر امروز که این اتفاق به آتش نشانی اطلاع رسانی شده است. 

وی افزود:عملیات جستجو با حضور بیش از ۴۰ نفر از نیروهای آتش نشانی مشهد و تیم غواصی این سازمان در حال انجام است و امیدواریم طی ساعات آینده از سرنوشت این کودک اطلاعی بدست آوریم.
این خبر بروز رسانی می‌شود...

انتهای پیام//م.ر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملیات جستجو برای یافتن کودک دوساله مشهدی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..