تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگیری مسلحانه محیط‌بانان پارک ملی گلستان با شکارچیان غیرمجاز

درگیری مسلحانه محیط‌بانان پارک ملی گلستان با شکارچیان غیرمجاز

عصر چهارشنبه در منطقه دره باغ از زیستگاه های منحصربه فرد پارک ملی گلستان، محیط بانان در پی گشت زنی ضمن شنیدن صدای تیر متوجه حضور دو نفر شکارچی غیرمجاز شدند.

شکارچیان که موفق به شکار یک راس قوچ اوریال ( از گونه های حمایت شده) شده بودند. بدون توجه به هشدار و ایست محیط بانان شروع به تیراندازی مستقیم به سمت محیط بانان می کنند که یکی از محیط بانان با استفاده از قانون بکارگیری سلاح ضمن هشدار و ایست مجدد مبادرت به تیراندازی هوایی کرده و به شکارچیان اخطار می دهد.

شکارچیان که یک قبضه سلاح جنگی کلاش در اختیار داشتند مجددا به سمت محیط بانان شلیک مستقیم کردند که محیط بانان این بار به برای دفاع ازخود به سوی شکارچیان غیر مجاز تیراندازی کرده و یکی از شکارچیان از ناحیه دست مجروح و توسط محیط بانان دستگیر می شود.

از شکارچی یک قبضه سلاح کلاش، تعداد زیادی فشنگ جنگی و لوازم انفرادی شکار کشف شد.

شکارچی دیگر با استفاده از موقعیت توپوگرافی منطقه به همراه لاشه یک راس قوچ وحشی شکارشده درمنطقه متواری شد.

قابل ذکر است مداوای اولیه شکارچی مصدوم توسط محیطبانان درمحل انجام وبه مراکز درمانی منتقل و تلاش ها برای دستگیری شکارچی متواری ادامه دارد.

همچنین شکارچی دستگیر شده پیش از این هم سابقه دستگیری با اسلحه در پارک ملی گلستان را دارد.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگیری مسلحانه محیط‌بانان پارک ملی گلستان با شکارچیان غیرمجاز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..