تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت قیمت پایین صنایع دستی خارجی / یک گلایه و پیشنهاد

رعنا کلباسی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در زمینه لزوم بازاریابی برای فروش بهتر صنایع دستی اظهار داشت: از آنجا که هنرمندان همواره خود در حال تولید و کار در کارگاه خویش هستند بطور عام فرصتی برای بازاریابی جهت فروش آثار خود ندارند و گاه کمتر به این موضوع توجه می‌کنند، در حالیکه بازاریابی و بازارشناسی از اصول اولیه عرضه صنایع دستی است.

وی ادامه داد: بازارچه‌های نوروزی فرصتی بسیار مغتنم است برای هنرمندان و یک کمک ویژه برای اینکه بتوانیم کالای ایرانی را وارد سبد خرید کالای ایرانی‌ها کنیم.

کلباسی تاکید کرد: برگزاری بازارچه‌ها چه به صورت موقت و چه دائمی در مجموع بسیار مهم است؛ چه بسا این بازارچه‌ها فرهنگ حمایت از هنرمندان و تولیدات ایرانی و صنایع دستی کشور را در میان اقشار مختلف جامعه نهادینه می‌کند.

وی با اشاره بر اهمیت وجود مکانی برای فروش صنایع دستی در ایام سال نو گفت: وجود بازارچه‌های عرضه صنایع دستی می‌تواند جایگزین خوبی برای خرید کالاهای غیر ایرانی باشد و در کنار فرهنگ خرید عیدانه و هدیه‌های نوروزی می‌توان با ایمن کار مردم را به خرید صنایع دستی و هنرهای سنتی ایرانی تشویق کرد.

کلباسی در ادامه یادآور شد: البته در این حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی به مردم قبل از برپایی این بازارچه‌ها بسیار مهم است و اگر تبلیغات خوب نباشد و عموم جامعه از وجود چنین مکان‌هایی برای خرید صنایع دستی آگاه نشوند طبیعتا فروش هم پایین می‌آید.

وی در زمینه رایزنی‌های صورت گرفته برای اختصاص هدایای غیر نقدی از آثار صنایع دستی  و تاثیر آن بر روی رونق فروش صنایع دستی تصریح کرد: این کار بسیار ارزشمند است، به هر حال صنایع دستی وارد خانه مردم می‌شود، بیشتر مردم در این زمینه تخصصی ندارند و باید کیفیت محصولات مدیریت و ساماندهی شده و صنایع دستی به صورتی اصولی تولید شود حتی باید دارای فکر تبلیغاتی برای توسعه و رونق صنایع دستی بود. این اتفاق به نوعی باعث رونق فروش و عرضه صنایع دستی اصیل ایرانی در کشور می‌شود.

کلباسی در رابطه با افزایش مالیات بر واردات کالاهای صنایع دستی خارجی و تاثیر آن بر روی بازار داخلی فروش صنایع دستی گفت: اگر کسانی که این حوزه را در دست گرفتندبا درد و دل‌ها، چالش‌ها و پتانسیل‌های کسانی که در رشته‌های مختلف صنایع دستی مشغول هستند آشنا باشند اتفاق خوبی خواهد افتاد. بنابراین باید کارگروهی تشکیل شود و جلساتی با حضور هنرمندان به صورت ادامه دار گذاشته شود تا آسیب شناسی و بررسی شود، زیرا اگر مالیات بر واردات کالای خارجی افزایش یابد، از وارد شدن آثار صنایع دستی کشورهای دیگر که با کیفیت بسیار پایین و قیمت پایین جلوگیری می‌شود و در این صورت می‌توان به رشد تولید و عرضه محصولات صنایع دستی در کشور بیشتر امیدوار بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت قیمت پایین صنایع دستی خارجی / یک گلایه و پیشنهاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..