تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماینده سابق پارلمان بحرین به 10 سال زندان محکوم شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از منابع بحرینی، دادگاه رژیم آل خلیفه، "شیخ حسن عیسی" از سران مخالف رژیم و نماینده سابق پارلمان بحرین را به 10 سال زندان محکوم کرد.

این در حالی است که شیخ حسن عیسی دو سال است که در زندان انفرادی در بازداشتگاه‌های آل خلیفه به سر می‌برد. وی دو سال پیش در 18 آگوست 2015 در فرودگاه منامه به اتهام حمایت از تروریسم بازداشت شد.

بر اساس گزارش روزنامه الوسط بحرین، محمد ابراهیم آل طوق و محمد رضی عبدالله، 2 تن از زندانیان مخالف رژیم، نیز پس از سلب تابعیت به اعدام محکوم شدند.

بر اساس این گزارش، 4 تن از فعالان سیاسی بحرینی نیز سلب تابعیت شده و به حبس ابد محکوم شدند. در ادامه آمده است 4 تن دیگر از انقلابیون بحرینی نیز به 6 ماه تا 10 سال زندان محکوم شدند.

طبق ادعای دادگاه بحرین، این افراد به اتهام قتل 2 تن از نیروهای پلیس و تلاش برای قتل 6 تن دیگر و همچنین جمع آوری پول برای گروه‌های «تروریستی»، محکوم شده‌اند.

وزارت دادگستری بحرین پیشتر در 25 خرداد سال گذشته فعالیت الوفاق را به حالت تعلیق درآورده بود.

الوفاق در سال 2001 از سوی شیعیان بحرین تأسیس شد. این جمعیت توانست تمام 18 کرسی مجلس بحرین که به شیعیان اختصاص داده شده بود را در سال 2010 به دست آورد.

بحرین از 14 فوریه سال 2011 میلادی (25 بهمن 1389) صحنۀ خیزش مردمی علیه رژیم آل خلیفه است.

مخالفان بحرینی با برپایی اعتراضات مسالمت‌آمیز خواستار آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در این کشور هستند.

رژیم بحرین همچنین با هم‌دستی برخی از کشورهای عربی همچون عربستان سعودی و امارات متحدۀ عربی به سرکوب جنبش مردم بحرین پرداخته و فعالان مدنی و سیاسی را به حبس‎های طولانی‌‌‌‎مدت محکوم و یا آنان را از حق تابعیت محروم می‌کند.

انتهای پیام/.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماینده سابق پارلمان بحرین به 10 سال زندان محکوم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..