تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قهرمانی مقاومت گلساپوش به دلیل برگزاری منظم مسابقات لیگ برتر است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، پریا شهریاری امشب و پس از قهرمانی مقاومت گلساپوش یزد در نخستین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال ساحلی جهان که به میزبانی یزد برگزار شد، اظهار داشت: چندین ماه در حال رایزنی با فدراسیون جهانی فوتبال بودیم که بتوانیم میزبان دو رویداد مهم بین‌المللی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه نخستین رویداد در بوشهر به خوبی برگزار شد و موفقیت بسیار زیادی برای فوتبال ساحلی جهان به دست آمد و دومین میزبانی هم برای مسابقات یوروآسیا در یزد بود که خیلی خوب برگزار شد و مسئولان فدراسیون جهانی رضایت کامل از نحوه میزبانی این مسابقات داشتند.

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی ایران با تبریک به گلساپوش یزد برای کسب این قهرمانی، اظهار امیدواری کرد که در سال‌های آینده این مسابقات را با تعداد تیم‌های بیشتر در استان یزد برگزار کنیم.

شهریاری تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات را از قدرتمندترین تیم‌های دنیا دانست و گفت: ماجر بزرگترین بازیکن فوتبال ساحلی جهان در تیم اسپورتینگ پرتغال بازی می‌کند و در این مسابقات حضور داشت، همچنین دیگر بازیکنان تیم‌ها هم از سطح کیفی بالایی برخوردار هستند.

بچه‌های ایران و یزد سبب شدند که فوتبال ساحلی ایران در جهان بیش از پیش نشان داده شود و قدرت ایران به رخ جهانیان کشیده شود و من امیدوار هستم که این قهرمانی به دلیل برگزاری لیگ منظم فوتبال ساحلی کشورمان است.

با بیان اینکه همه دست اندرکاران در زمینه برگزاری لیگ برتر زحمت می‌کشند، گفت: برگزاری منظم لیگ برتر فوتبال ساحلی نقش مهمی در تقویت تیم‌های ایرانی و قهرمانی گلساپوش در این رقابت‌ها دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قهرمانی مقاومت گلساپوش به دلیل برگزاری منظم مسابقات لیگ برتر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..